בספרד תוקפים:"וייסמן הפך לברווזון המכוער בהתקפה"

שון וייסמן | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

חוסה איגנסיו מ"אס" לא מבין את היחס של המאמן סרחיו לחלוץ: "נראה שהוא לא מחזיק ממנו. עליו להוציא ממנו את המיטב, אחרת, בשביל מה שילמו עליו ארבעה מיליון יורו. מצבו עלול להחמיר". השוואה ליתר חלוצי ויאדוליד

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

כמעט 1/3 ליגה מאחורינו ו-ויאדוליד לא מוצאת את עצמה. הקבוצה מדורגת במקום הלפני אחרון בספרד עם עשר נקודות בלבד מ-12 משחקים. שון וייסמן, שהגיע בקיץ בקול תרועה רמה אחרי עונת שיא באוסטריה ונרכש בארבעה מיליון יורו – לא מצליח לעזור ועדיין מחפש לשער הבכורה שלו במועדון. הבעיה שהוא כלל לא מקבל הזדמנות. בספרד נמתחה ביקורת על ההתעלמות של סרחיו גונזאלס, מאמן הקבוצה, משחקן הרכש היקר בתולדות המועדון.

חוסה איגנסיו שמנתח את ויאדוליד באופן שבוע באתר "אס" כתב טור דעה בו פתח את דבריו בכך שהקבוצה תמיד משחקת היטב נגד הגדולות, מגיעה למצבים ומפסידה. כך היה נגד ריאל מדריד, במשחק בו וייסמן פתח בהרכב, וכך היה גם בשבת נגד אתלטיקו מדריד לה הפסידה הקבוצה 1:0. באותו משחק עלה וייסמן מהספסל ל-28 דקות, לאחר שלושה משחקים ברציפות בהם כלל לא שותף. בהמשך הכתב התייחס לחלוץ הישראלי.

"הוא תמיד על הספסל. משום מה סרחיו לא מחזיק ממנו. נכון שהישראלי לא מדהים, נראה שעליו להשתפר טקטית ואולי בהגנה הוא לא עוזר כמו יתר חבריו, אך לא ניתן לבטל את מה שעשה באוסטריה – והרי זו הסיבה שהמועדון שילם עבורו ארבעה מיליון יורו. אני מניח שסרחיו נתן את אישורו לעסקה והחלוץ לא נכפה עליו".

שון וייסמן | Sergio Ruiz/Pressinphoto/Icon Sport via Getty Images

איגנסיו המשיך: "אני לא רוצה להטיל ספק בהחלטות של סרחיו שעובד עם השחקנים שלו יום-יום ויודע הרבה יותר טוב מכולם מה קורה, אך יש לי תחושה שהוא לא מחזיק ממנו. הוא משחק מעט מאוד. תפקיד המאמן הוא להוציא ממנו את המיטב, וזה לא קרה. הוא הפך לברווזון המכוער של ההתקפה. מצבו עשוי להשתפר אבל באותה מידה אפילו להחמיר". אתמול, אגב, פורסם שהקבוצה מעוניינת לצרף חלוץ חדש.

מבין החלוצים של ויאדוליד, מרקוס אנדרה היחיד שמספק את הסחורה עם שלושה שערים בעשר הופעות (591 דקות במצטבר). וייסמן רשם 311 דקות בלבד. הוא פתח בהרכב נגד ריאל מדריד ו-ויאריאל (המשחק היחיד בו השלים 90 דקות). סרג'י גווארדיולה, מנגד, כבש שער בודד ב-785 דקות והוסיף שני בישולים.

שון וייסמן מול רפאל וראן | באדיבות הליגה הספרדית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי