ליאור רפאלוב הפתיע: "יכולתי להגיע לנבחרת, אבל סירבתי"

בראיון בבלגיה סיפר הקשר כי רוטנשטיינר התכוון לקרוא לו במשחקי ליגת האומות מול סקוטלנד וצ'כיה, אך העדיף להישאר באנטוורפן: "לא רציתי להיות בשלוש מדינות שונות בתקופת קורונה". וגם: עתידו בקבוצה

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב הוא ללא ספק אחד הליגיורנים הכי בכירים של הכדורגל הישראלי, אבל לאחרונה גם הפך לאחד המתקשרים משלל סיבות שונות. פרט ליכולת הנפלאה במדי אנטוורפן במסגרת הליגה הבלגית והליגה האירופית, גם נושא עתידו המקצועי וזימונו לנבחרת ישראל לאחר למעלה משלוש שנים גורמים לכל צעד של שחקן ההתקפה בן ה-34 להיות מסקרן במיוחד.

היום (רביעי) רפאלוב סיפק כמה תשובות מעניינות לאותם נושאים בראיון לתקשורת הבלגית. תחילה דיבר השחקן על עתידו: "המועדון ואני קיימנו פגישה ראשונה ובשבועות הקרובים ננסה למצוא את העסקה הטובה ביותר עבור כולם".

בנושא הנבחרת הפתיע רפאלוב וסיפר כי הוזמן לשני משחקי הנעילה של ליגת האלופות וטען כי סירב להגיע: "יכולתי לשחק בשני המשחקים האחרונים של הנבחרת אם הייתי רוצה, הם שאלו אותי ואמרתי 'לא'. רציתי להתמקד באנטוורפן. במיוחד בתקופת קורונה טיסה לשלוש מדינות שונות בין לבין לא הייתה העדיפות הראשונה שלי והעדפתי לא לקחת סיכון. זו הייתה החלטה נבונה אני חושב, כמובן שאוכן לבוא בעתיד".

כאמור הופעתו הבינלאומית האחרונה של רפאלוב הייתה אי שם באוקטובר 2017 כאשר פתח בהרכב ב-0:1 של ישראל על ליכטנשטיין החלשה. בסך הכל לבש את המדים הלאומיים 40 פעמים וכבש שישה שערים בסך, האחרון מביניהם היה נגד ספרד בחודש מארס 2017.

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי