סולומון התראיין באיטליה: "שוחחתי עם רומא ואטאלנטה בקיץ"

מנור סולומון | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

רגע לפני המפגש המכריע עם אינטר, שחקן שחטאר ונבחרת ישראל דיבר עם ה'גאזטה': "אשמח להגיע לליגה האיטלקית בעתיד. משווים אותי לאדן הזאר, זה פנטסטי". וגם: על הנראזורי, לוקאקו והחיים בארץ

(גודל טקסט)

מנור סולומון ושחטאר דונייצק רחוקים ניצחון אחד מהשלמת הישג אדיר מבחינתם – העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות. שמונה ימים לאחר שכבש לרשתה של ריאל מדריד ועזר לאוקראינים לנצח את הבלאנקוס בפעם השנייה העונה, באיטליה פורסם היום (רביעי) ראיון שהעניק קשר נבחרת ישראל ל"גאזטה", לקראת המשחק המכריע בו שחטאר תתארח אצל אינטר. "הבית הזה בליגת האלופות לימד אותנו ששום דבר, אבל באמת שום דבר, לא בלתי אפשרי. אין טעם לחפש היגיון", אמר סולומון, "אנחנו רוצים להשיג לפחות תיקו".

סולומון סומן בעיתון האיטלקי כשחקן מפתח בשורות הכתומים-שחורים, בזכות השליטה בכדור והיכולת להעניש את היריבות בדקות האחרונות, כשהעייפות משפיעה. הכוכב בן ה-21 נשאל איזה סוג שחקן הוא: "אני שחקן כנף מיוחד. הכדרור הוא החלק שאני הכי טוב בו. משווים אותי קצת לאדן הזאר וזה נהדר. בעתיד אני אשמח להגיע לסרייה A, בקיץ היו לי שיחות עם רומא ואטאלנטה, אבל בסופו של דבר לא הגענו להסכם".

על המשמעות של ישראל בחייו: "זה מקום שאפשר לחייך בו וליהנות מהחיים, בדיוק כמו אצלכם. כשאפרוש, אוכל לחיות רק שם. רבים חושבים שזו מדינה לא בטוחה, אבל ההפך הוא הנכון. זו מדינה מסבירת פנים, יש לי כמה חברים ערבים והקפטן שלי בנבחרת הלאומית, ביברס נאתכו, הוא מוסלמי". המראיין הזכיר לסולומון כי גם יריבו הערב, אשרף חכימי, הוא מוסלמי: "הדבר האחרון שמעניין אותי זו הדת. אכפת לי רק כמה הוא רץ", ענה הקשר.

סולומון. רומא ואטאלנטה רצו אותו | Anatolii Stepanov/Anadolu Agency via Getty Images

אלופת אוקראינה פגשה את אינטר בחצי גמר הליגה האירופית בעונה שעברה, והובסה 5:0 על ידי הנראזורי. סולומון נשאל מה הוא זוכר מהמשחק האחרון נגד הקבוצה של אנטוניו קונטה, בשלב הבתים העונה: "היה פחות קשה מאשר בחצי גמר הליגה האירופית, אבל עדיין מעייף. בדרך כלל אנחנו טובים בלשלוט בכדור, אבל הם לוחצים ויש להם שיטה הגנתית מצוינת".

על ההתקפה של אינטר הוסיף הישראלי: "נעשה הכל כדי לעצור את לוקאקו. הוא חיה, מפלצת. אם הוא נכנס לזון, הוא בלתי עציר. והוא גם אנדרייטד, אמורים להחשיב אותו כאחד הטובים בתפקיד שלו. כשאינטר לקחה אותו שאלתי את עצמי 'למה מנצ'סטר יונייטד משחררת שחקן כזה?'".

לוקאקו. עומד בין סולומון לשמינית הגמר | Matteo Ciambelli/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי