רפאלוב: "שחקן העונה בבלגיה? זה יהיה התואר הכי חשוב שזכיתי בו"

לקראת הקרב על ראשות הבית בלונדון נגד טוטנהאם (21:50 בספורט2), קשר אנטוורפן נשאל על מועמדותו: "בישראל בחרו לי ב-2011, אבל אם אזכה גם בבלגיה זה יהיה מדהים ובהחלט הפרס החשוב ביותר ברמה האישית"

(גודל טקסט)

בין שלל המשחקים שייערכו הערב בליגה האירופית, בבית מספר 10 נזכה למפגש מסקרן במיוחד על פסגת הבית: טוטנהאם, מוליכת הפרמיירליג, תארח את אנטוורפן וליאור רפאלוב לקרב בו המנצחת תסיים בפסגה (החל מ-21:50, ישיר בספורט2).

במשחק שנערך בבלגיה בסוף אוקטובר, אנטוורפן הדהימה את התרנגולים עם שער ניצחון של ליאור רפאלוב והערב תיקו יספיק לבלגים כדי לשמור על הפסגה, אבל טוטנהאם בוודאי לא תרצה לסיים רק במקום השני, על אף שלפניה משחקים קשים בחוץ נגד קריסטל פאלאס וכבר ביום רביעי בבית נגד ליברפול.

באנטוורפן מתרגשים מאוד מהמשחק נגד טוטנהאם ולקראת המשחק התראיין ליאור רפאלוב, שבשיחה עם "Sudinfo" סיפר: "אני לא יודע אם המאמן מתכנן לערוך רוטציה כדי שנוכל להתכונן כמו שצריך למשחק נגד קלאב ברוז' (יום ראשון בליגה), אבל לשחק נגד טוטנהאם בלונדון זו חוויה. זה אחד האצטדיונים היפים בעולם מול מועדון פאר מהפרמיירליג. אני בטוח שהוא יצטרך להחליט בין להעניק מנוחה לשחקנים לבין לאפשר להם להראות את עצמם על במה כזו – כמה פעמים יוצא לך לשחק נגד טוטנהאם בלונדון?".

בחודש הבא יבחרו בבלגיה את שחקן השנה ורפאלוב נחשב לאחד המועמדים הבכירים לתואר. בחודש שעבר הוא נבחר במקום ה-10 ברשימת 50 השחקנים הטובים בבלגיה על ידי מגזין היוקרתי "VoetbalPrimeur" ואחרי עשור במדינה, הוא בהחלט עשוי לזכות הפעם לכבוד לאור ההצלחה הכבירה עם אנטוורפן: "זה כבוד גדול עבורי להיות אחד המועמדים", אמר רפאלוב, "מאז שהגעתי לבלגיה, בחיים לא הייתי כל כך קרוב לזכות בתואר שחקן העונה. כבר זכיתי בפרס הזה בישראל (ב-2011 עם מכבי חיפה), אבל זה בהחלט יהיה הפרס החשוב ביותר ברמה האישית אם אזכה בו. אחרי 10 שנים בלגיה, זה יהיה הישג מדהים".

ליאור רפאלוב | Angelo Blankespoor/Soccrates/Getty Images
עוד באותו נושא: ליאור רפאלוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי