מחצית למיכה ב-1:1 של אנורתוסיס, 0:4 למרציאנו והיברניאן

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images

הקשר עלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה ועזר לחבריו לחזור מפיגור מול ארמיס. השוער שמר על שער נקי, קבוצתו הביסה את את המילטון. 22 דקות למלמד בהפסד סט. ג'ונסטון, 90 דקות לחוגי. נאתכו עלה מהספסל בפרטיזן

(גודל טקסט)

לאחר ההופעה הגדולה של שון וייסמן אתמול (שישי), אשר כבש שערי בכורה בויאדוליד עם צמד נהדר, גם הערב לא מעט ליגיונרים משחקים ברחבי אירופה. בקפריסין, דור מיכה עלה כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה באנורתוסיס, שפיגרה 1:0 מול ארמיס וחזרה ל-1:1 בדקה ה-78, כאשר הישראלי קיבל כרטיס צהוב בדקה ה-81.

בסקוטלנד, שוער נבחרת ישראל אופיר מרציאנו שמר על שער נקי משחק שני ברציפות, כאשר קבוצתו היברניאן רשמה 0:4 גדול על המילטון ועלתה זמנית למקום השני. מרציאנו לא נבחן יותר מדי ורק כדור אחד של היריבה הלך אל המסגרת שלו במהלך ההתמודדות.

עוד בליגה הסקוטית, גיא מלמד רשם 22 דקות במדי סט. ג'ונסטון, כאשר עלה כמחליף בדקה ה-28 מול ארמיס. הוא נכנס למשחק במצב של 2:1 ליריבה, ולא הצליח לעזור לשנות את התוצאה. החלוץ ימשיך לחפש את שער הבכורה שלו בזמן שקבוצתו רשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון.

אופיר מרציאנו | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

בסרביה, ביברס נאתכו פתח על הספסל של פרטיזן בלגרד מול ווזדובאץ'. קפטן נבחרת ישראל עלה כמחליף בדקה ה-61 על חשבונו של סיידובה סומא (אקס מכבי חיפה), וקבוצתו רשמה 0:2, ניצחה בפעם השישית ברציפות בליגה ועלתה למקום השני.

באוסטריה, דור חוגי פתח בהרכב סט.פולטן והשלים 90 דקות ב-2:2 המאכזב נגד הרטברג, שכן קבוצתו כבר הובילו 0:2 בדקה ה-25 בלבד, אך יצאה עם נקודה אחת בלבד לאחר שספגה שער שוויון דרמטי בדקה ה-84.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי