בעקבות זעזוע במועדון: גידי קאניוק יעזוב את את בוריראם

לספורט1 נודע כי בעלי הקבוצה התאילנדית החליט לבצע מהפכה וישחרר את כל הזרים מלבד הבלם קליץ', והקשר הישראלי יערוך ביום שישי את משחקו האחרון. הישארות בתאילנד על הפרק, גם חזרה לישראל

(גודל טקסט)

למרות פתיחת עונה מוצלחת שכללה שלושה שערים ושישה בישולים ב-12 הופעות, גידי קאניוק יעזוב בסוף השבוע את בוריראם יונייטד מהליגה התאילנדית, כך נודע היום (רביעי) לראשונה לספורט1. למעשה, המשחק של הקשר ביום שישי מול פרצ'ואפ יהיה האחרון שלו בקבוצה, כאשר למרות שהוא מחזיק בחוזה לשנתיים, עוד במהלך השבוע האחרון סוכם על פיצוי כספי מצד המועדון האסייתי.

יש לציין כי בוריראם עומדת לעבור מהפכה של ממש: כלל השחקנים הזרים בקבוצה צפויים לעזוב, ביניהם החלוץ מרקו שצ'פוביץ', כאשר היחיד שעשוי להישאר הוא הבלם אנטה קליץ', זאת לאחר שבעלי המועדון החליט לזעזע את המערכת ולפי גורמים המעורים בפרטים, לאו דווקא בשל סיבות מקצועיות. יש לציין שעוד במהלך הסיבוב הראשון, הוחלף המאמן הסרבי בוזידור בנדוביץ', שאימן במועדון במשך שנים רבות.

חלון ההעברות בתאילנד ייפתח בשבוע הבא עם סיומו של הסיבוב הראשון, כאשר כעת, קאניוק יחפש את היעד הבא ונבדקות עבורו מספר אופציות ברחבי אירופה, כשלא מן הנמנע שיישאר בתאילנד. גם חזרה לארץ עומדת על הפרק ובשבועיים הקרובים צפויות התפתחויות.

גידי קאניוק | האתר הרשמי של בוריראם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי