נאתכו כבש ב-0:4 של פרטיזן, רפאלוב הפסיד לזולטה

ביברס נאתכו חוגג | Nikola Krstic/MB Media/Getty Images

קפטן נבחרת ישראל מצא את הרשת בפנדל מדויק בדקה ה-42 והוחלף בדקה ה-68 בניצחון קבוצתו. כוכב אנטוורפן הוחלף בדקה ה-66 והיה מתוסכל. 90 דקות לאבו חנא, זוריה עלתה לרבע גמר הגביע האוקראיני. עוואד הובס 4:0

(גודל טקסט)

אחרי ששון וייסמן ו-ויאדוליד עלו לסיבוב השני בגביע הספרדי, גם היום (רביעי) הליגיונרים הישראלים ברחבי אירופה ערכו משחקים רבים. במוקד נמצא ביברס נאתכו, קפטן נבחרת ישראל, אשר כבש את השער החמישי שלו העונה בסרביה. בהמשך ישחקו גם מוחמד עוואד ועדן שמיר.

נאתכו פתח בהרכב פרטיזן, שהביסה 0:4 את מלאדוסט, כבש את השני מהנקודה הלבנה בדקה ה-42 והוחלף בדקה ה-68. עבור קבוצתו, שנמצאת בכושר נהדר, היה זה הניצחון השביעי ברציפות בליגה הסרבית והיא מדורגת במקום השני בטבלה. הקשר כבש את החמישי שלו בליגה והשביעי העונה בכל המסגרות – כולם מפנדלים.

באוסטריה, וולפסברגר ואליאל פרץ עלו לרבע גמר הגביע עם 0:2 נגד אמסטטן מהליגה השנייה. הקשר פתח בהרכב קבוצתו והשלים 68 דקות מוצלחות עבורו. בבלגיה, ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנטוורפן, אך לצערו הוא הפסיד 1:0 והוחלף בדקה ה-66. עדן שמיר לא שותף בהפסד של סטנדרד ליאז' נגד קורטרייק.

ג'ואל אבו חנא | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

באוקראינה, ג'ואל אבו חנא ממשיך להיות יציב בהרכב זוריה, שנמצאת בכושר מצוין. בלם נבחרת ישראל פתח בהרכב קבוצתו, שניצחה 0:1 את דסנה והצליחה להעפיל לרבע גמר הגביע האוקראיני. השחקן, שיחגוג בחודש הבא יום הולדת 23, פתח בכל עשרת המשחקים האחרונים של קבוצתו. בפולין, מוחמד עוואד רשם 24 במדי לך פוזנאן והיה חלק מההפסד 4:0 של קבוצתו לפוגון שצ'צ'ין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי