פיצוץ נוסף בדרך? לקו: "ליאור רפאלוב פחות טוב בתקופה האחרונה"

מאמן אנטוורפן מחמיא לישראלי באופן קבוע וגם השבוע טען כי העונה הציג אולי את היכולת הטובה בקריירה, אך ב"voetbal24" תוהים אם הביקורת שהעביר עליו אחרי הפסד נוסף עלולה להשפיע על היחסים ביניהם

(גודל טקסט)

זה לא סוד שליאור רפאלוב והמאמן איבן לקו היו מסוכסכים מאוד בתקופתם המשותפת בקלאב ברוז', למעשה המאמן הקרואטי הוא שהוביל לעזיבתו של הישראלי את המועדון המוביל בבלגיה לאחר שבע שנים, אבל רצה הגורל ולקו הוא מאמנו של ליאור רפאלוב גם בחצי השנה האחרונה.

אנטוורפן המשיכה גם העונה את ההצלחה מהעונה שעברה וליאור רפאלוב גם בגיל 34 הזכיר את ימי השיא שלו בבלגיה ובצדק נבחר לאחד מעשרת השחקנים הטובים ביותר בבלגיה והפך למועמד מוביל לזכות בתואר שחקן העונה, אלא שהבוקר (חמישי) תוהים בבלגיה האם רפאלוב ולקו על סף פיצוץ נוסף ביחסים.

"מרע לגרוע מאוד: כעת ללקו יש בעיה עם רפאלוב גם באנטוורפן", נכתב באתר "voetbal24", "רפאלוב היה בחודשים האחרונים הכוכב הבלתי מעורער של אנטוורפן ומי שהוביל אותה, אבל בשבועות האחרונים הישראלי עובר תקופה לא פשוטה והקבוצה בירידה".

כשנשאל על כך לקו אחרי ההפסד אתמול לזולטה וארחם, אמר לקו: "רפאלוב ואחרים היו השחקנים הכי טובים שלנו והם בירידה, אבל אני לא מתכוון להרוג אותם או לבקר אותם. אני רואה שהקבוצה לא נראית אותו הדבר בשלושת השבועות האחרונים. רפאלוב, לדוגמה, שיחק את הכדורגל אולי הכי טוב בקריירה שלו ובעשרת הימים האחרונים פחות טוב".

אנטוורפן הפסידה את שלושת המחזורים האחרונים בליגה הבלגית, תחילה 4:2 לגנק, לאחר מכן 2:0 לברוז' וכאמור אתמול 1:0 לזולטה ובין לבין נכנעה גם בלונדון 2:0 לטוטנהאם החזקה. בליגה היא הידרדרה למקום השביעי ואילו באירופה העפילה לשלב 32 האחרונות ובפברואר תפגוש את ריינג'רס.

רפאלוב ולקו אחרי הניצחון על טוטנהאם. משבר ביחסים? | Vincent Van Doornick/Isosport/MB Media/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי