צמד ובישול לשלומי אזולאי החלוץ תוך שבע דקות

שלומי אזולאי | פרטי

הישראלי עלה בדקה ה-62, בישל (77) והסיף שני שערים ראשונים בליגה הרומנית (81 ו-84) בדרך ל-0:6 של אסטרה על אראד. קליימן חילץ נקודה בחוץ מול א.א.ק. אתונה הגדולה, במשחק בו הורחקו שלושה שחקנים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בזמן שבית"ר ירושלים מתקשה מאוד בליגת העל, האקס שלה, שכבר כבש במסגרת הגביע, מתחיל להתאקלם גם בליגה הרומנית. שלומי אזולאי החלוץ הבקיע הערב (שני) את שעריו הראשונים במסגרת הליגה המקומית והוסיף בישול ב-0:6 האדיר של קבוצתו אסטרה ג'ורג'יו במשחק החוץ נגד אראד במסגרת המחזור ה-15.

הישראלי, שכאמור כבש צמד והוסיף אסיסט, עלה מהספסל בדקה ה-62 במצב של 0:2 לזכות קבוצתו ובין הדקות 77 ל-84 הוא סידר לקבוצתו לא פחות משלושה שערים מול אראד האומללה שסיימה את המשחק בעשרה שחקנים. אסטרה והחלוץ עלו למקום העשירי בטבלה עם ניצחון שני ברציפות במסגרת הליגה.

במחזור ה-13 בליגה היוונית, בוריס קליימן ו-וולוס הפכו פיגור בחוץ מול א.א.ק. אתונה הגדולה, אך ספגו בדקה ה-70 וסיימו ב-2:2 במשחק סוער בו הורחקו שלושה שחקנים (אחד מקבוצתו של קליימן ושניים משורות המארחת). השוער הישראלי השלים 90 דקות וקבוצתו רשמה משחק ליגה שמיני ברציפות ללא ניצחון (שש תוצאות תיקו) ונותרה במרכז הטבלה עם 16 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי