90 דקות לדסה, ויטסה הפסידה 3:1 לאלקמאר. מרציאנו נפצע

אלי דסה | Soccrates/Getty Images

מגן נבחרת ישראל שיחק משחק מלא, אך קבוצתו נכנעה ופספסה הזדמנות לצמק את הפער לנקודה אחת בלבד מאייאקס אשר נמצאת בפסגת הליגה ההולנדית. השוער הוחלף בדקה ה-57 ב-0:1 של היברניאן

(גודל טקסט)

אלי דסה התאושש מקורונה וחזר לשחק כבר במחזור הקודם של הליגה ההולנדית, כאשר עזר לויטסה לרשום 0:1 מרשים על פיינורד. הערב (רביעי) המגן הימני שוב רשם משחק מלא, אך קבוצתו הפסידה 3:1 לאלקמאר במסגרת המחזור ה-14.

בכך, ויטסה פספסה הזדמנות לצמק את הפער מאייאקס שבפסגה לנקודה אחת בלבד. כעת, הקבוצה מדורגת שלישית, במרחק של ארבע נקודות מהמקום הראשון ובמרחק של מספר זהה של נקודות מפ.ס.וו איינדהובן, אשר נמצאת במקום השני.

בסקוטלנד, אופיר מרציאנו נפצע והוחלף בדקה ה-57 בניצחון 0:1 של היברניאן על סנט מירן. קבוצתו ממוקמת במקום השלישי בליגה, מרחק 17 נקודות מריינג'רס המוליכה. גיא מלמד נכנס בדקה ה-82 בהפסד סנט ג'ונסון 3:0 לריינג'רס, קבוצתו ממוקמת במקום העשירי, מרחק ארבע נקודות מהמקום האחרון.

בקפריסין, ירין פרץ שיחק 90 דקות בהפסד 1:0 של קרמיוטיסה לא.א.ק לרנקה. קבוצתו של הבלם בן ה-22 מדורגת במקום ה-12 מתוך 14 בליגה הקפריסאית הראשונה, רשמה הפסד רביעי ברציפות ומסובכת בתחתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי