מדחי אל דחי: גיא אסולין שוחרר מפולי יאשי

גיא אסולין | האתר הרשמי של פולי יאשי

אחרי שרשם שש הופעות ליגה בלבד בעונה וחצי, הותר חוזהו של הקשר הישראלי בקבוצה הרומנית והוא יחפש את התחנה ה-12 בקריירה שלו. בתקשורת המקומית הציגו את הדבר כ"חדשות טובות". ישוב לליגת העל?

(גודל טקסט)

הקריירה של גיא אסולין ממשיכה להתרסק. השחקן, שהיה נחשב להבטחה גדולה גם ברמה האירופית וגם ברמה הישראלית אחרי שגדל במחלקת הנוער של ברצלונה ובהמשך עבר למנצ'סטר סיטי, יחפש את התחנה ה-12 שלו אחרי ששוחרר היום (חמישי) מפולי יאשי הרומנית.

אסולין כבר בן 29, ובשנתיים האחרונות רשם שש הופעות ליגה בלבד במדי קבוצתו ורוב הזמן היה פצוע. פולי יאשי, אשר מדורגת במקום ה-15 בטבלה אחרי ומתחת לקו האדום כעבור 15 מחזורים. על פי דיווחים ברומניה, אסולין הרוויח בעונה הקודמת 3,000 יורו לחודש והעונה שכרו עלה באופן אוטומטי על פי חוזהו ל-3,500 יורו, ובמועדון חיפשו דרך להיפטר ממנו אחרי שנקלעו לקשיים כלכליים.

על פי התקשורת הרומנית, כשאסולין חתם בקבוצה בתחילת העונה הקודמת הוא הגיע אחרי שלא שיחק שנה וחצי כדורגל וקיבל חוזה לשתי עונות מהנשיא הקודם, אך הוא לא כלל סעיף בחוזה לפיו יהיה אפשר להתירו במידה שפציעותיו יימשכו והוא לא ישחק באופן סדיר. הנשיא הנוכחי, צ'יפריאן פרשיב, התייחס לישראלי במה שהוצג בתקשורת כ'חדשות טובות': "לאחר משא ומתן ארוך הגענו להסכם סיום עם גיא אסולין. היה לו חוזה עד הקיץ והוא הסכים בסופו של דבר לצאת ממנו בשלב מוקדם יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי