90 דקות לסבע בניצחון אל נאסר, ביטון וסלטיק הרשימו עם 0:3

דיא סבע | הפייסבוק הרשמי של אל נסר

החלוץ הישראלי פתח בהרכב והוחלף בתוספת הזמן. קבוצתו ניצחה 0:2 את אל דהארפה. הבלם השלים 90 דקות נגד המילטון, אלחמיד לא נכלל בסגל. מרציאנו הפצוע לא נרשם בסגל קבוצתו היברניאן בהפסד לריינג'רס המוליכה

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

לצד חגיגות חג המולד ברחבי העולם, משחקי הליגיונרים נמשכים היום (שבת) ברחבי הגלובוס. באיחוד האמירויות, דיא סבע פתח בהרכב קבוצתו אל נאסר והוחלף בדקה ה-92 בניצחון 0:2 על אל דהארפה בליגה. קבוצתו מדורגת במקום השלישי, מרחק שלוש נקודות מהמקום הראשון.

בסקוטלנד, אופיר מרציאנו לא היה בסגל היברניאן, אשר הפסידה 1:0 למוליכה ריינג'רס. השוער כזכור נפצע במחזור הקודם נגד סנט מירן. קבוצתו נמצאת במקום השלישי בטבלת הפרמיירליג המקומית, אך רחוקה עשרים נקודות מהקבוצה של סטיבן ג'רארד.

בנוסף, ניר ביטון השלים 90 דקות במדי סלטיק בניצחון 0:3 על המילטון. חאתם עבד אלחמיד שצפוי לעזוב את הקבוצה בינואר לא נכלל בסגל. הירוקים-לבנים מדורגים במקום השני, מרחק 16 נקודות מריינג'רס אך עם שלושה משחקים חסרים.

ניר ביטון מול אנדרו ווינטר | Alan Harvey/SNS Group via Getty Images

נשארים בסקוטלנד. גיא מלמד פתח על הספסל של סנט ג'ונסטון נגד אברדין ונכנס לכר הדשא בדקה ה-86. קבוצתו הפסידה 2:1 בסיום ונותרה במקום העשירי, מרחק ארבע נקודות בלבד מהמקום האחרון.

בבלגיה, עדן שמיר הפצוע לא נכלל בסגל קבוצתו סטנדרט ליאז' במשחקה נגד סנט טרוידן במסגרת הליגה הבלגית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי