בבכורה: קאניוק כבש והעניק ניצחון לנאקון ראטצ'אסימה

גידי קאניוק | הפייסבוק הרשמי של נאקון ראטצ'אסימה

ככה מתחילים פרק בקבוצה חדשה: הקשר הישראלי פתח בהרכב מול ראיונג, מצא את הרשת בבעיטה נהדרת וסידר שלוש נקודות שעזרו לברוח מהתחתית. 68 דקות לרפאלוב בניצחון אנטוורפן. ריאן בישל בהפסד 2:1 של אדאמספור

(גודל טקסט)

גידי קאניוק עזב את את בוריראם, אך נשאר בליגה התאילנדית כאשר חתם לפני שמונה ימים בקבוצה חדשה – נאקון ראטצ'אסימה. היום (ראשון) הקשר הישראלי ערך בכורה במדים הכתומים החדשים שלו, והיא הסתיימה בצורה הכי מתוקה שיש – עם שער בכורה.

קאניוק פתח בהרכב מול ראיונג מהמקום האחרון בטבלה, שיחק 90 דקות ורגע לפני הירידה למחצית (בדקה ה-45+1) מצא את הרשת אחרי כדור שנפל לרגליו ברחבה ומהאוויר הוא סיפק בעיטה פנטסטית אל הרשת עם החלק החיצוני של הנעל. ה-0:1 החזיק מעמד כמעט עד לסיום, ובדקה ה-89 נאקון כבשה את השני וניצחה 0:2. הקשר עזר לנאקון לברוח מהתחתית, לטפס אל המקום ה-11 ולהגדיל את הפער מהקו האדום לחמש נקודות.

בבלגיה, ליאור רפאלוב התאושש מפציעה והיה כשיר לעלות בהרכב אנטוורפן, שרשמה 1:2 דרמטי על שרלרואה. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-68 כשקבוצתו פיגרה 1:0, אך שני שערים מהירים בדקות ה-73 וה-78 סידרו שלוש נקודות ועלייה למקום הרביעי.

רפאלוב עם מנדז'ק בבלגיה | JASPER JACOBS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

בטורקיה, איסמעיל ריאן פתח היטב את משחקו נגד באנדירמספור, כאשר בישל כבר בדקה השביעית את שער היתרון של אדאמספו קבוצתו. לצערו של הקשר, קבוצתו ספגה פעמיים, כולל שער בדקה ה-96 של המשחק והפסידה 2:1 מתסכל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי