שמידט: "שחקני ההתקפה צריכים ללמוד מגצה". זהבי יעזוב?

בהולנד טוענים שפ.ס.וו עשויה לשחרר שחקנים והישראלי שוב חטף: "היחיד מבין שחקני הרכש שלא התברר כחיזוק". מאמן הקבוצה ביקר את חניכיו: "חפשו את השחקן שנמצא בעמדה הטובה ביותר להבקיע"

(גודל טקסט)

על פי כתבה שפורסמה הבוקר (שלישי) בעיתון ההולנדי הנחשב 'טלחרף', מסתמן שפ.ס.וו איינדהובן לא תצרף חיזוק בחודש ינואר הקרוב, כהאפשרות הסבירה יותר היא שחרור שחקנים. במועדון מאמינים כי הסגל הקיים יכול להתמודד מול אייאקס ולהחזיר את האליפות אחרי שנתיים.

"הרווח הגדול ביותר בחלון הקרוב יהיה בשמירה על שחקני מפתח ובראשם מוחמד איהטארן", נכתב ב'טלחרף'. אנשי איינדהובן מקווים כי איהטארן יאריך בקרוב את חוזהו, ממש כמו המגן דנזל דומפריס. במועדון מדברים על המשך ההתקשרות עם מינו ראיולה, הסוכן של שני השחקנים.

ומה בנוגע לערן זהבי? בעיתון ציינו כי הישראלי הוא שחקן הרכש היחיד שעדיין לא התגלה כ"חיזוק" וטענו כי "היכולת שלו ממש לא מספקת". לעומתו, המצטרפים מריו גצה, איברהים סנגארה ואיבון מבוגו זכו לשבחים. על אדריאן פיין, שהגיע מבאיירן, נכתב שהוא "זקוק לזמן".

מוחמד איהטארן | VI Images via Getty Images

"המועדון מעדיף לשמור על הדינמיקה בסגל הקיים ולא לפגוע בה", נכתב על ההחלטה לא לצרף שחקני חיזוק בחודש ינואר הקרוב. בסוף השבוע האחרון טענו בתקשורת ההולנדית כי "חזרתו של זהבי עלולה להוביל לחיכוך נוסף בין שחקני ההתקפה של פ.ס.וו" (ראו ידיעה נפרדת).

בינתייים, המאמן רוג'ר שמידט ביקר את שחקני ההתקפה שלו וביניהם זהבי: "אם הם ישחקו ביחד ויחפשו את השחקן שנמצא בעמדה הטובה ביותר, זה ישתלם להם. מריו גצה הוא שחקן שתמיד חושב על טובת הקבוצה ומוסר לשחקן שנמצא בעמדה הטובה ביותר. השאר צריכים ללמוד ממנו".

ומה קורה בליגה ההולנדית? אחרי 14 מחזורים, פ.ס.וו רחוקה נקודה מהמוליכה אייאקס, אותה היא תפגוש ב-10 בחודש ינואר במשחק החזרה מפגרת החורף. זהבי, שלא שיחק מאז ה-29 בנובמבר בגלל פציעה, ראה מהיציע את חבריו מנצחים בחמישה מששת המשחקים האחרונים.

ערן זהבי | Fermin Rodriguez/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי