קליימן: "בית"ר ירושלים זו תעלומה, לא יודע איך להסביר את זה"

בוריס קליימן | ערן לוף

אחרי שתפס את מקומו בהרכב וולוס היוונית, השוער התראיין ל-103FM והתייחס למצבו המקצועי ולמשבר בקבוצה מהבירה ובהפועל תל אביב, המועדונים בהם שיחק בארץ

(גודל טקסט)

10 מחזורים חיכה בוריס קליימן להזדמנות מאז שהצטרף לוולוס היוונית ואחרי שקבוצתו הובסה 4:1 על ידי אולימפיאקוס בתחילת החודש הנוכחי, המאמן החליט לבצע שינוי בין הקורות ומאז השוער הישראלי הוקפץ להרכב והשלים 90 דקות בשלושת המחזורים האחרונים. הערב (רביעי) קליימן התראיין לתכנית הספורט של 103FM והתייחס למצבו המקצועי ולמשבר בשתי הקבוצות בהן שיחק בארץ: הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים.

האזינו לראיון

"אני משחק כבר שלושה משחקים. מרגיש טוב, בכושר טוב, צריך להית עם היד על הדופק ולהמשיך להתאמן ולשחק טוב כמובן", סיפר קליימן על כניסתו להרכב הפותח של וולוס, "במשחק הראשון שיחקנו נגד אסטרה טריפוליס וסיימנו ב-1:1, במשחק השני עשינו 0:0 ועכשיו נגד א.א.ק אתונה השגנו 2:2. אנחנו באמצע הטבלה, נלחמים על מקום חמישי-שישי יחד עם אסטרה, אטרומיטוס ופנאתינייקוס. איבדנו נקודות קריטיות העונה במשחקים שהיינו חייבים לנצח לפי איך שהתפתח המשחק, וחבל. אנחנו מסתכלים קדימה וממשיכים להילחם על המקומות האלה".

פריחת השוערים בליגת העל והמטרות להמשך: "אני רואה את דני עמוס, איתמר ניצן, רובי לבקוביץ'. כשאני יצאתי לקפריסין המטרה שלי הייתה לא לחזור לישראל, אלא להגיע ליוון או להמשיך למדינה עם כדורגל טוב יותר מקפריסין. בינתיים אני עומד במטרות שהצבתי לעצמי, אני בקבוצה מעולה שנלחמת על פלייאוף העליון וזה לא פשוט לשחק כדורגל כאן. אני מקווה להישאר כאן כמה שנים".

האם הוא מחזיק בדרכון אירופי: "לא. נולדתי באוקראינה וחוץ ממבטא, לא הביאו לי כלום. מה אני אעשה? אין לי איזה סבתא מפורטוגל או ספרד".

בוריס קליימן
קליימן בבית"ר. "זו תעלומה" | דני מרון

הצרות של הפועל ת"א ובית"ר: "האמת שהפועל תל אביב מאז המשבר עוד לא חזרו לעצמם כמו שצריך. בית"ר ירושלים באמת תעלומה, כי באמת מושקעים שם המון כספים ואני רואה דווקא שכן הדברים נבנים על פניו בצורה טובה, אבל לא הולך. לא יודע איך להסביר את זה. אני כבר לא בפנים. זה לא המקום שלי להעביר ביקורת מקצועית על שחקנים או על מועדון. אני כן בטוח שאם לא בעונה הנוכחית, אז בעונה הבאה בית"ר ירושלים תחזור למקום שלה".

לסיום, השוער סיפר נשאל האם יצרו איתו קשר מטעם נבחרת ישראל לקראת הקמפיין שייפתח במרץ והשיב: "אף אחד לא בא לראות אותי או לדבר איתי. זה לא קרה אף פעם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי