לפני ריינג'רס: 0:3 לסלטיק וביטון נגד דנדי יונייטד

שחקני סלטיק חוגגים | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

רגע לפני משחק ה"אולד פירם" המפורסם, הירוקים-לבנים נהנו משער הבכורה של סורו, אקס בני יהודה, בתוספת גולים של טרנבול ואדוארד. אלחמיד היה מחוץ לסגל, הבלם נכנס בדקה ה-51. מלמד ישב על הספסל של סט. ג'ונסטון

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

לאחר מספר שנים של שליטה מוחלטת, סלטיק חווה עונה לא רגילה עבור המועדון בפרמיירליג הסקוטית, זאת בעקבות חזרתה של היריבה המושבעת, ריינג'רס, ישירות לקדמת הבמה. הערב (רביעי) הירוקים-לבנים ניצחו 0:3 את דנדי יונייטד, ובכך צלחו את החזרה הגנרלית לקראת משחק ה"אולד פירם" המוכר בין הקבוצות, אשר צפוי להיערך ביום שבת הקרוב.

חאתם עבד אלחמיד הפצוע שוב לא נכלל בסגל של המאמן ניל לנון. ניר ביטון פתח את המשחק על הספסל, ועלה לכר הדשא בדקה ה-51 לאחר שהחליף את כריסטופר ז'וליין שנפצע. הישראלי נכנס במצב של 0:2 לטובת קבוצתו, לאחר שאיסמעילה סורו, אקס בני יהודה, כבש את שער הבכורה שלו במדי סלטיק, כשנה לאחר המעבר.

מלבד הקשר מחוף השנהב, גם דייוויד טרנבול מצא את הרשת במחצית הראשונה ובדקה ה-75 אודסון אדוארד חתם את תוצאת הסיום כאשר נעץ את הכדור השלישי ברשת של דנדי. כעת, סלטיק נמצאת במקום השני, רחוקה 16 נקודות מריינג'רס, אך עם שלושה משחקים חסרים במאזנה. כאמור, במחזור הבא תתארח האלופה אצל הקבוצה של סטיבן ג'רארד.

סורו חוגג עם לנון. במחזור הבא נגד ריינג'רס | Ian MacNicol/Getty Images

במגרש נוסף בסקוטלנד, סט. ג'ונסטון של גיא מלמד והמילטון נפרדו בתיקו מאופס, החלוץ הישראלי ישב על הספסל במשך כל דקות המשחק. אופיר מרציאנו הפצוע לא בסגל של היברניאן נגד רוס קאונטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי