מיכה יישאר? "קצאביה לא מוכן לשמוע על האפשרות שהוא יעזוב"

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images

אחרי הדיווחים על חזרה אפשרית לליגת העל, באי השכן טוענים שמאמן אנורתוסיס עדיין בונה על הקשר ומאמין שהוא יכול להפוך לאחד השחקנים המרכזיים בקבוצה: "המציאות שונה ממה שכותבים בישראל"

(גודל טקסט)

בצל השמועות על חזרה אפשרית לישראל, כשלאחרונה הוזכרו הפועל באר ובית"ר ירושלים כמועמדות אפשריות, בקפריסין מפרסמים הבוקר (חמישי) שדור מיכה עשוי להישאר לפחות עד תום העונה באנורתוסיס פמגוסטה. לפי הדיווחים, המאמן טימור קצבאיה לא מוכן לוותר על הקשר שאמנם הצליח להרגיז אותו באחד המשחקים העונה, אך רשם עד כה 12 הופעות וסייע לקבוצה להתמקם בצמרת הגבוהה אחרי 16 מחזורים.

"קצאביה לא מוכן לשמוע על האפשרות שמיכה יעזוב", נכתב באי השכן. "טימור מאמין בדור ובטוח שהוא יכול להפוך לאחד השחקנים המרכזיים בקבוצה. בישראל כותבים טוענים שעזיבתו היא עובדה, אך המציאות שונה לגמרי". בקפריסין ציינו כי אנורתוסיס טרם קיבלה הצעה רשמית. "אם תגיע פנייה, המועדון יבחן אותה. בשלב זה, קצאביה לא חושב על אפשרות שמיכה יעזוב. הוא מודע לפוטנציאל שלו ואופטימי לגבי יכולותיו".

אתמול פורסם כאן באתר כי אלונה ברקת נוטה לסרב להצעה שקיבלה הפועל באר שבע להחתים את מיכה. הסיבה, כך על פי מקורבים למועדון ולבעלים, היא בראש ובראשונה ערכית ומוסרית. ברקת היא האישה היחידה שמכהנת כבעלים בליגה העל ולא הייתה רוצה ששם המועדון ישתרבב בפרשה הזאת. בב"ש הבהירו כי "יש לציין שמעולם לא פנינו למיכה. הוא הוצע לנו, אמרנו שנחשוב". 

דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי