בבלגיה בטוחים: רפאלוב הפייבוריט לזכות בתואר שחקן השנה

ליאור רפאלוב | Peter De Voecht / Photonews via Getty Images

סוכנויות ההימורים מציבות את הקשר הישראלי של אנטוורפן כמועמד המוביל לזכייה בתואר "נעל הזהב 2020", אשר בוחר את השחקן הטוב ביותר בליגה בסוף כל שנה קלנדרית. הטקס - ב-13 בינואר

(גודל טקסט)

כבר הרבה שנים ליאור רפאלוב משחק בבלגיה – מאז שעזב את מכבי חיפה אחרי האליפות האחרונה שלה ב-2010/11 וחתם בקלאב ברוז'. אחרי שבע שנים בברוז', בהן זכה בשתי אליפויות וגביע, הגיע הקשר הישראלי לאנטוורפן בתחילת עונת 2018/19 וגם איתה זכה בגביע.

מתחילת העונה רפאלוב בן ה-34 נראה פשוט פנטסטי ובשיאו, וייתכן שבקרוב מאוד הוא גם יזכה בתואר מכובד ביותר – נעל הזהב. זהו תואר אישי אשר מחולק בכל שנה בבלגיה לשחקן הטוב ביותר בתום שנה קלנדרית. הטקס השנה ייערך ב-13 בינואר, והישראלי מסומן כמועמד המוביל את הפרס הנחשק, עליו מתמודדים 15 כדורגלנים בסך הכל.

רפאלוב כבר זכה בעבר בתואר כדורגלן העונה, בעונת 2014/15 אך לא בפרס הרשמי של התחרות, אלא במשאל באתר בלגי. את תואר "נעל הזהב" בוחרים עיתונאי ספורט, חברה הנהלת ההתאחדות הבלגית שופטים וגם זוכי העבר של הפרס.

בסוכנות ההימורים "יוניבט בלגיה" העניקו לרפאלוב את היחס הגבוה ביותר לזכייה מבין כל 15 המתמודדים – 1.65. לשם השוואה, אחריו מדורג תיאו בונגונדה מגנק עם יחס של 3.75. "רפאלוב הוא הפייבוריט המובהק לזכות, בונגונדה ורפאל הולצהאוזר הם המתחרים הגדולים שלו", נכתב באתר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי