עושה חיל: שער ליגה רביעי העונה לסבע, שכבש בנגיחה

דיא סבע | הטוויטר הרשמי של אל נאסר

הישראלי כבש בראשו והעלה את אל נאסר ליתרון (9) מול אל וואחדה במסגרת המחזור ה-12 באיחוד האמירויות. האורחת הפכה, קאיקה איזן ל-2:2 בתוספת הזמן וקוואס רשם החמצה בלתי נתפסת בדקה ה-92. צפו באירועים

(גודל טקסט)

ככה פותחים שנה חדשה. דיא סבע ממשיך לעשות חיל במדי אל נאסר מאיחוד האמירויות. במשחק שנערך בשעה זו (שישי) במסגרת המחזור ה-12 של הליגה המקומית, החלוץ הישראלי, שפתח בהרכב, העלה את קבוצתו ל-0:1 על אל וואחדה כבר בדקה התשיעית כשכבש בנגיחה מקרוב וחגג את שערו הרביעי העונה, כשבמאזנו גם שישה בישולים. לרוע המזל, אל-נאסר השיגה רק 2:2 בסיום.

בדקה ה-39 אל וואחדה האורחת קיבלה הזדמנות פז לאזן את התוצאה, אך הקשר הקונגולזי פול-ז'וסה אמפוקו החמיץ פנדל ואל נאסר ירדה להפסקה ביתרון 0:1. אמפוקו תיקן בדקה ה-49 כשכבש את שער השוויון ו-10 דקות לאחר מכן, לי מיונג-ג'ו הדרום-קוריאני השלים מהפך בבעיטה אדירה למשקוף ופנימה. אלא שהמילה האחרונה הייתה של אל-נסאר, או ליתר דיוק של קאיקה הברזילאי, שהרשית בדקה ה-91 וסחט נקודה עבור הקבוצה שלו. לצערה של אל-נאסר, החמצה מטורפת של ברנדלי קוואס כדקה לאחר שער השוויון, מנעה ממנה ניצחון דרמטי ביותר.

סבע וקבוצתו שמרו על המקום השלישי בטבלה ובמאזנם 24 נקודות, חמש פחות מהמוליכה אל שארג'ה לה משחק יותר, כך שלמרות אובדן הנקודות, הישראלי וחבריו מבוססים חזק בצמרת.

צפו בשער

צפו בהחמת הפנדל וביתר השערים

צפו בהחמצה הבלתי נתפסת של קוואס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי