שער של חמד נפסל בדקה ה-94, וולינגטון פיניקס הפסידה 2:1 לסידני

תומר חמד | Jason McCawley/Getty Images

החלוץ שערך בכורה כשעלה מהספסל בדקה ה-59, היה יכול לקנות את עולמו, אך לא הצליח לחלץ עבור נקודה עבור קבוצתו החדשה לאחר שנתפס בעמדת נבדל. הישראלי ללא שער מאז אפריל 2019

(גודל טקסט)

תומר חמד הגיע לאחד היעדים המסקרנים אליהם עברו ליגיונרים ישראלים מאז ומעולם כאשר בחר לחתום בשורות וולינגטון פיניקס מניו זילנד. הבוקר (שבת) החלוץ סוף סוף ערך את הבכורה בדרך הכי קשה שיש – נגד האלופה סינדי במסגרת המחזור הפתיחה של הליגה האוסטרלית. חמד קיבל 31 דקות ורשם יחד עם קבוצתו החדשה הפסד של 2:1 ביתי.

את המשחק חמד פתח על הספסל וראה את סידני עולה ליתרון אחרי 29 דקות לאחר בישול של ג'ואל קינג. וולינגטון הגיבה עם שער שוויון של מירזה מורטוביץ' בן ה-20 בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אולם קאלם ניוונהוף השיב לאלופה את היתרון בדקה ה-56.

כעבור שלוש דקות החלוץ הישראלי הוקפץ מהספסל, וכמעט היה הגיבור של המשחק עם שער דרמטי בדקה ה-94, אולם לאחר בדיקה ב-VAR נמצא חמד בנבדל וכיבוש נפסל. בעוד שבוע בדיוק וולינגטון פיניקס תצא למשחק חוץ בסינדי, שם תפגוש את מקארתור. חמד יקווה הפעם לקבל דקות משחק רבות יותר ולמצוא את שערו הראשון בכל המסגרות מאז אפריל 2019.

תומר חמד | Jason McCawley/Getty Images
חגיגה מוקדמת בוולינגטון פיניקס | Mark Metcalfe/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי