ישוב לקדנציה שנייה? דיווח: ויסלה קרקוב במו"מ עם תורג'מן

בפולין נכתב כי הקבוצה שהשאילה את החלוץ לפני כשנה, הפעם תנסה לרכוש אותו באופן קבוע מאוסטריה וינה, ולאחר מכן תשחרר את פאטוס בצ'יראי. המכשול: דרישות השכר הגבוהות של הישראלי

(גודל טקסט)

אלון תורג'מן שפספס את פתיחת העונה באוסטריה וינה בעקבות התמודדות מול נגיף הקורונה ולאחרונה בעיקר מבלה על הספסל, צפוי לעזוב את אוסטריה בקרוב ולכן זוכה לביקוש רב על ידי לא מעט קבוצות מישראל. אולם ייתכן שהמסע האירופי של החלוץ ב-29 עדיין לא נגמר. בכלי התקשורת בפולין דיווחו היום (שבת) כי ויסלה קרקוב שהשאילה את תורג'מן בעונה שעברה, שוקלת להחזירו, הפעם באופן קבוע, ואף מנהלת עמו משא ומתן.

ויסלה קרקוב מציגה עד כה יכולת מאכזבת בפולין, כאשר היא נמצאת במקום ה-12 ורחוקה נקודה אחת בלבד מהקו האדום. בעקבות כך במועדון מתכוונים לערוך מהפכה בסגל ובין היתר לשחרר את אקס מכבי נתניה פאטוס בצ'יראי, שעשוי לחתום בהפועל תל אביב, ותורג'מן, שאמור להגיע ללא דמי העברה, מיועד להיות מחליפו.

בפולין לא שוכחים את התקופה המוצלחת של תורג'מן בוויסלה, בה כבש שישה שערים ותשע הופעות ומזכירים כי ללא פציעה בכף הרגל במהלך חודש פברואר, המספרים שלו היו יכולים להיות מרשימים אפילו יותר. עם זאת מציינים כי תורג'מן דורש כ-25 אלף יורו בכל חודש, כאשר קבוצתו אשתקד בינתיים לא מוכנה להתיישר ולשלם לו יותר מ-18 אלף יורו בכל חודש. לכן גם אם תהיה הסכמה בין המועדונים, העסקה רחוקה מלהיות גמורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי