דיווח: אלמקייס יעזוב את דן האג, יושאל לקבוצה חדשה

עילאי אלמקייס | ANP Sport via Getty Images

בהולנד טוענים כי קשרה בן ה-20 של נבחרת ישראל יסיים את דרכו בקבוצה אחרי חצי עונה. עשוי לשוב להופנהיים ממנה הוא הושאל לליגה ההולנדית, או לצאת להשאלה נוספת במועדון אחר

(גודל טקסט)

עילאי אלמקייס פרץ בגדול בכדורגל הישראלי אחרי שזומן לנבחרת הבוגרת תחת אנדי הרצוג, רשם כבר חמש הופעות, אפילו כבש שער בכורה שהביא נקודה דרמטית מול סלובקיה ובנוסף, סיפק הופעת בכורה מרגשת בבונדסליגה במדי הופנהיים במחזור ה-28 של העונה הקודמת, בו קבוצתו הפסידה 3:0 להרטה ברלין.

בתחילת העונה הנוכחית החליטה הקבוצה הגרמנית, בה כידוע משחק גם מואנס דאבור, להשאיל את הקשר בן ה-20 על מנת שיצבור ניסיון ויקבל דקות משחק בקבוצה אחרת באירופה. הוא עבר לדן האג ההולנדית, בה רשם עד כה בחצי עונה תשע הופעות ליגה בהן לא הצליח לכבוש או לבשל.

הערב (שבת) מדווח בהולנד כי אלמקייס יעזוב את קבוצתו מהר מהצפוי. על פי הפרסום נטען שהוא עשוי לחזור להופנהיים או לצאת להשאלה בקבוצה חדשה. הסיבה המתוארת היא מכיוון שהמועדון רוצה לפנות תקציב, ויחד עם הקשר הישראלי יעזבו שני שחקנים נוספים אשר מושאלים לדן האג. במשחק שנערך הערב מול ואלבייק, הוא לא נכלל בסגל ולא שיחק מאז שנדבק בנגיף הקורונה לפני כחודש.

עילאי אלמקייס | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי