Sport1 Banner

בן שהר להט עם צמד ב-0:3 של אפואל, דסה בישל בניצחון ויטסה

החלוץ הישראלי, שמעורר עניין בליגת העל, נכנס כמחליף בדקה ה-60 ומצא פעמיים את הרשת בניצחון הנהדר של קבוצתו על ארמיס. מגן נבחרת ישראל סיפק אסיסט נפלא ב-0:2 על הראקלס

(גודל טקסט)

בן שהר מעורר עניין בקרב מספר קבוצות מליגת העל. אחרי שעומר אצילי עזב את אפואל ניקוסיה וכך גם אנדרה ג'ראלדש, החלוץ נותר "השריד האחרון" מבין שלושת שחקני הליגה שלנו בעונה הקודמת שעברו למועדון הקפריסאי.

רק לפני מספר ימים אפואל מינתה מאמן חדש, דבר שאולי יספק 'התחלה חדשה' לשהר – והיום (שבת) ראינו את זה גם על הדשא. הישראלי, שכבש עד כה שער ליגה אחד, פתח על הספסל מול ארמיס, עלה כמחליף בדקה ה-60 ולהט עם צמד שעזר למאמן החדש לעשות סיפתח חיובי ולקבוצתו לצאת מהמשבר אחרי ארבעה הפסדים רצופים.

הראשון הגיע בדקה ה-70 לאחר ששהר קיבל בישול מגאיאס זאהיד וסיפק סיומת טובה מתוך הרחבה. השני נכבש בתוספת הזמן, בדקה ה-90+2, כאשר הפעם הוא נהנה ממסירת רוחב של דיומרסי אנדונגלה, השתלט יפה על הכדור, השתחרר מלחץ של שחקן וממצב של אחד על אחד מול השוער בעט פנטסטי לרשת.

בן שהר חוגג | צילום מסך

אבל שהר הוא לא הליגיונר היחיד שכיכב היום. גם אלי דסה בהולנד סיפק הופעה מצוינת, כאשר פתח בהרכב ויטסה שנמצאת במקום השלישי, שיחק 90 דקות מול הראקלס ואף בישל את השער השני בדקה ה-83, כאשר מצא את מאתוש ברו אחרי מהלך נפלא.

עוד באותו נושא: בן שהר, עומר אצילי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי