רפאלוב: "מקווה לזכות בנעל הזהב. עוד לא דיברתי עם המאמן החדש"

ליאור רפאלוב | Philippe Crochet / Photo News via Getty Images

הישראלי יתמודד ביום רביעי על תואר השחקן של 2020 בבלגיה: "אם לא אזכה, החיים פשוט ימשיכו". הקשר דיבר אחרי התבוסה 3:0 למכלן והתייחס ללקו שעזב: "לא יכל לסרב להצעה שקיבל, היה מתחרט אם לא היה הולך"

(גודל טקסט)

אנטוורפן של ליאור רפאלוב איבדה אתמול (ראשון) גובה בצמרת לאחר שהובסה 3:0 מול מכלן. זה היה המשחק הראשון ללא המאמן איבן לקו, אשר עבר לאמן את שנחאי דונגיה מהליגה הסינית ובמקומו מונה פרנקי ורקאוטרן לתפקיד.

ביום רביעי יתקיים טקס "נעל הזהב 2020" – תואר אישי אשר מחולק בכל שנה בבלגיה לשחקן הטוב ביותר בתום שנה קלנדרית. רפאלוב בן ה-34 נחשב לאחד הפייבוריטים לזכייה, ואמש לאחר ההפסד הכואב הוא התראיין והתייחס לכך: "זה הדבר שהכי פחות מדאיג אותי עכשיו, יש לי דברים אחרים בראש".

איבן לקו, ליאור רפאלוב | David Pintens-FotoDP.be/BELGA MAG/AFP via Getty Images

"אני מאוכזב מדי אחרי המשחק כדי לחשוב על זה בכלל", סיפר הקשר. "רציתי שננצח ועכשיו אחרי המשחק יש לי הרגשה לא נעימה. אני מקווה שעד יום רביעי יהיו לי אנרגיות חדשות ואני מקווה שאצליח לזכות בתואר. זה יהיה נחמד, אבל גם אם לא, החיים פשוט ימשיכו".

"זו הייתה אחת ההופעות הגרועות שלנו העונה", סיכם רפאלוב את המשחק. "אנחנו צריכים לקחת את האחריות ולהבין שיותר מדי שחקנים לא היו בסטנדרט שלהם. אני מקווה שנוכל לתקן את זה בקרוב. זו תוצאה בלתי מקובלת והיכולת הייתה גרועה".

לאחר מכן, התפנה הישראלי להתייחס לעזיבת לקו: "זה קצת מוזר עבורנו שאיבן כבר לא כאן", התוודה. "כבר השגנו את המטרות שלנו והיינו בדרך נכונה, אבל אז הגיעה הצעה שהוא לא יכל לסרב לה. דיברתי איתו והוא אמר לי שהוא מתלבט. אני חושב שהוא התלבט עד ליום האחרון, אבל לדעתי הוא עשה את הבחירה הנכונה עבורו ועבור משפחתו. אם הוא לא היה עובר לסין, הוא היה מתחרט על כך בהמשך".

על מינויו של ורקאוטרן לתפקיד המאמן: "מעולם לא דיברתי איתו, וגם עכשיו עדיין לא. קשה לו לעבוד בגלל ההסגר, אבל הוא כבר עשה פגישה טקטית עם הקבוצה דרך ה-Zoom. אנחנו רוצים להמשיך בדרך שעשינו עד עכשיו".

פרנקי ורקאוטרן | DAVID PINTENS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי