בקפריסין מחמיאים לדור מיכה, ששיתף: "אבא שלי הוא הקמע"

דור מיכה | הפייסבוק הרשמי של אנורתוסיס

אחרי שבישל ב-0:3 של אנורתוסיס על אולימפיאקוס ניקוסיה והשתפר משמעותית במשחקים האחרונים, בתקשורת המקומית שיבחו: "הופך משחק אחרי משחק לטוב יותר". הקשר עצמו סיפר: "אבי היה בשבעה משחקים וניצחנו בכולם"

(גודל טקסט)

דור מיכה כבר הפך לשחקן משמעותי מאוד באנורתוסיס. אחרי פתיחה סבירה, הקשר ההתקפי נכנס לעניינים בשבועות האחרונים, פתח בחמשת משחקי הליגה האחרונים ואתמול (שני) גם רשם בישול ב-0:3 הנהדר על אולימפיאקוס ניקוסיה. זה היה הבישול השני שלו בשלושת המשחקים האחרונים.

צפו בבישול של דור מיכה

אנורתוסיס נמצאת במאבקי הצמרת, כאשר היא מדורגת לעת עתה במקום הרביעי ורחוקה שלוש נקודות בלבד מהפסגה של הצמרת הצפופה בליגה הקפריסאית. נראה שמיכה מתחיל לקבל את ההכרה לה הראוי באי השכן, ובתקשורת המקומית החמיאו לאקס מכבי תל אביב לאור היכולת הטובה שהציג אתמול ובמשחקים האחרונים בכלל.

"מיכה ויוזף הושבאוור מעלים את איכות הקבוצה", נכתב בתקשורת בקפריסין. "הם הגיעו בקיץ כדי לחולל שינוי, אך במשך תקופה ארוכה היו בינוניים, במיוחד הצ'כי. במשחקים האחרונים המאמן טימור קצבאיה שינה שיטה, לשניהם יש תפקיד יצירתי יותר והם הגדילו משמעותית את הביצועים שלהם. הם הופכים משחק אחרי משחק לטובים יותר. העלייה ביכולת של שניהם מגיעה בנקודה החשובה ביותר של העונה".

מיכה עצמו דיבר בסיום המשחק אמש לאתר הרשמי של אנורתוסיס ושיתף: "אבא שלי היה היום במשחק. הוא היה בשבעה משחקים וניצחנו שבע פעמים. הוא כמו קמע. המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה מאוד, זו הדרך שאנחנו לשחק בה ואני חושב שאם נמשיך ככה אז יהיה טוב".

הקשר התייחס גם למשחק הבא, אשר ייערך ביום שבת, ובו אנורתוסיס תארח את נאה סלמיס מהמקום השמיני, אשר נמצאת ברצף של ארבעה ניצחונות: "משחק קשה, תמיד קשה לשחק מולם. נעשה הכל כדי לקחת שלוש נקודות".

דור מיכה | הפייסבוק הרשמי של אנורתוסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי