חוזר לפולין: תורג'מן סיכם בוויסלה קראקוב

אלון תורג'מן | Krzysztof Porebski/PressFocus/MB Media/Getty Images

דיווח: החלוץ הישראלי קיבל שחרור מאוסטריה וינה, יעבור היום בדיקות רפואיות ויחזור לקדנציה שנייה בקבוצה: "כל עוד הבדיקות לא יראו שום דבר מטריד, החתימה תתבצע כבר השבוע"

(גודל טקסט)

אלון תורג'מן בדרך לעשות קאמבק בפולין. על פי דיווח שהתפרסם הבוקר (שלישי) במדינה, החלוץ הישראלי סיכם את תנאיו בוויסלה קראקוב, קיבל שחרור מאוסטריה וינה ויעבור כבר היום בדיקות רפואיות לקראת חתימה וחזרה לקדנציה שנייה במועדון.

"כל עוד הבדיקות הרפואיות לא יראו שום דבר מטריד, הוא יחתום בוויסלה עוד השבוע. זו תהיה ההעברה הראשונה של הקבוצה בחלון ההעברות", נכתב בתקשורת הפולנית, שם החמיאו לשחקן שכבש בעונה שעברה בחצי עונה שישה שערים בתשע הופעות במדי הקבוצה: "השם שלו מצית את ליבם של אוהדי ויסלה. הקבוצה שיחקה גרוע בעונה שעברה, אבל תמיד יכלה לסמוך עליו כל עוד הוא היה בריא".

בדיווח נטען כי אוסטריה וינה החליטה לוותר על תורג'מן בגלל הפציעות שלו ונכתב: "ויסלה חייבת לקחת את הנושא הזה ברצינות, היא לא יכולה להחתים שחקן שיבזבז יותר זמן אצל הרופא מאשר על המגרש". העונה, החלוץ נעדר עד סוף נובמבר, בין השאר גם מכיוון שנדבק בקורונה, ובשתי הופעות בלבד בליגה האוסטרית מצא את הרשת פעם אחת.

אלון תורג'מן | Mateusz Slodkowski/SOPA Images/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי