צפו: דסה בישל את שער הניצחון של ויטסה

פורח: בישול רביעי העונה למגן בניצחון 0:1 של ויטסה על אוטרכט. מלמד כבש את השער הראשון של סט. ג'ונסטון ב-2:2 עם דאנדי

(גודל טקסט)

בזמן שבישראל הספורט מושבת, הנציגים שלנו ברחבי אירופה ממשיכים לשחק כרגיל והערב (שלישי), מגן נבחרת ישראל ואחד הלגיונרים הבכירים שלנו בהולנד, אלי דסה, המשיך בכושר הנהדר שלו ובישל את שער הניצחון של ויטסה בניצחון 0:1 על אוטרכט, והוביל את קבוצתו, לפחות באופן זמני, למקום השני בטבלה עם אותה כמות נקודות של אייאקס, ועם נקודה אחת יותר מערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן, שישחקו מחר (19:40 בספורט1) נגד אלקמאר.

נזכיר, כי במחזור הקודם, דסה וחבריו נכנעו 3:1 לאותה אלקמאר שתפגוש מחר את זהבי, והישראלי לא הרשים במיוחד. הערב, דסה שוב פתח בהרכב (בפעם ה-14 העונה) ולאחר שער שנפסל מעמדת נבדל בדקה ה-11, בדקה ה-26, דסה קיבל כדור מצוין בפינה הימנית של הרחבה, שלח כדור רוחב חזק שפגע בדניליו דוחי ונכנס לרשת. דסה זכה לחיבוקים מחבריו והיה הגיבור של המהלך, ויטסה השיגה ניצחון 0:1 בסיום על אוטרכט.

הבישול של אלי דסה

סקוטלנד

במשחק שנפתח בשעה 20:30 בליגה הסקוטית הבכירה, גיא מלמד פתח בהרכב של סנט ג'ונסטון נגד דאנדי יונייטד. בדקה ה-9 קבוצתו נקלעה לפיגור משער של אפירי, אך שבע דקות לאחר מכן, מלמד השווה מבישול מצוין של ווטרספון. בדקה ה-38, קיין קבע מהפך, שוב מבישול של ווטרספון, אך בדקה ה-53 שאנקלנד השווה את התוצאה ל-2:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי