צפו: בן שהר ואפואל חזרו מפיגור בעשרה שחקנים

בן שהר
בן שהר | אפואל ניקוסיה

למרות שדה וינסנטי הורחק (32), הקבוצה הקפריסאית חילצה 1:1 מול א.א.ק לרנקה ורשמה משחק שני ברציפות ללא הפסד. החלוץ הישראלי פתח בהרכב, התחיל את המהלך שהוביל לשער והוחלף בדקה ה-70

(גודל טקסט)

ללא אנדרה ג'ראלדש ועומר אצילי ששוחררו מהמועדון וחתמו השבוע במכבי תל אביב ובמכבי חיפה בהתאמה, אפואל ניקוסיה הקפריסאית אירחה הערב (רביעי) את א.א.ק לרנקה למשחק השלמה מהמחזור ה-15, שהסתיים ב-1:1. למרות שנקלעה לחיסרון מספרי בשלב מוקדם, קבוצתו של בן שהר לא נבהלה, מחקה פיגור והשיגה נקודה חשובה לקראת המשך מאבקי התחתית.

אחרי הצמד במשחק האחרון, שהר פתח בהרכב אך סבל כאמור מהרחקת תומאס דה וינסנטי שראה את הכרטיס האדום בדקה ה-32 והישראלי, שהתחיל את המהלך שהוביל לשוויון, הוחלף (70). איוואן טריצ'קובסקי העלה את האורחת ליתרון (59), אך כעבור דקה ויקטור קלונארידיס הבלגי איזן וקבע את תוצאת המשחק עם שערו הראשון מאז חודש נובמבר והרביעי העונה.

צפו בשער של אפואל ניקוסיה

אחרי 18 משחקים בליגה הקפריסאית, במאזנה של אפואל ניקוסיה 20 נקודות והיא עדיין בחלק התחתון של הטבלה, כשהפער בינה לבין המקום הלפני אחרון עומד בסך הכל על חמש נקודות. מנגד, היריבה מלרנקה עצרה רצף של שלושה הפסדים ונותרה במקום החמישי עם 30 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי