ערן זהבי קיבל את הציון הכי נמוך: "לא ראו אותו על המגרש"

פ.ס.וו שוב התרסקה במשחק צמרת, החלוץ בקושי הורגש וב"ED" קיבל 4.5 בלבד על הופעתו ב-3:1 הביתי לאלקמאר: "הוא, מאלן ואיהטראן היו על תקן נעלמים, הקבוצה הגיעה בלי רצון ואכפתיות"

(גודל טקסט)

בדיוק כמו בעונה שעברה, אז אלקמאר דרסה 4:0 את פ.ס.וו, גם העונה האדומים-לבנים מאיינדהובן קרסו. לערן זהבי וחבריו הייתה הזדמנות לכבוש זמנית את פסגת הליגה ההולנדית, אולם הם הובכו עם 3:1 ביתי מול המדורגת חמישית וכעת אפשרו לאייקס לפתוח פער של שלוש נקודות מהם, בזמן שוויטסה של אלי דסה נצמדה גם כן ויצרה שלישייה בצמרת עם 35 נקודות כל אחת.

פ.ס.וו דווקא חזרה בתחילת השבוע מפגרת החורף בסערה וכבר הוליכה 0:2 על אייאקס באמסטרדם הודות לצמד מהיר של זהבי, אך המארחת חזרה ל-2:2 וגם לא הייתה רחוקה מהשלמת מהפך אדיר. למרות זאת, בפ.ס.וו היו מרוצים מהנקודה – אבל לא ציפו למפלה כה גדולה כעבור שלושה ימים נגד אלקמאר.

"פ.ס.וו הסתכנה ועשתה הכל כדי לחזור למשחק בפיגור 2:0 וגם מצאה את השער, אבל למעשה גם הייתה זו שאפשרה לאלקמאר להבקיע שער שלישי", נכתב ב-"ED", "במחצית הראשונה פ.ס.וו פשוט לא הצליחה לעשות כלום בהתקפה והרגישו את חסרונם של מריו גצה, קודי גאקפו ונוני מדואקה המוכשר. בחצי השני פ.ס.וו נלחמה וניסתה, אבל המשימה לחזור כבר הייתה בלתי אפשרית".

אלקמאר חוגגת, זהבי מתקשה להאמין | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

בניגוד לשיתוף הפעולה הנפלא בין ערן זהבי לדוניל מאלן באמסטרדם ביום ראשון, אתמול הציגה פ.ס.וו משחק "מרושל, שבלוני, בכלל לא הפעילה לחץ ואפילו לא יצאה למתפרצות. בניגוד למשחק נגד אייאקס, לפ.ס.וו פשוט לא היה את הרצון והשחקנים בהתקפה נראו אפתיים. אפילו למצב רציני אחד הם לא הגיעו באצטדיון פיליפס הביתי והריק עד השער הראשון שספגו שעוד היה נסבל, למרות שזו הייתה עבירה מאוד מיותרת", נכתב בנוסף.

ומה באשר לערן זהבי? חלוץ נבחרת ישראל קיבל רק את הציון 4.5, הכי נמוך בפ.ס.וו יחד עם ריאן תומאס שהוחלף כבר במחצית. ב-"ED" גם התייחסו לבעיה הקשה של פ.ס.וו במשחקי הצמרת והדגישו את העובדה כי פ.ס.וו צברה ארבע נקודות בלבד ב-10 משחקי הליגה האחרונים נגד אייאקס, פיינורד ואלקמאר. העונה, פ.ס.וו כבר הפסידה לוויטסה שצמודה אליה. "זהבי, מאלן ואיהטראן היו מאוד חלשים, אי אפשר היה לראות אותם – ממש נעלמים", סיכמו הבוקר בהולנד את ההפסד של פ.ס.וו.

זהבי. הציון הכי נמוך מבין שחקני פ.ס.וו ששיחקו 90 דקות | Perry van de Leuvert/BSR Agency/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי