90 דקות לדסה, ויטסה נצמדה לאייאקס בצמרת

אלי דסה חוגג עם שחקני ויטסה | Erwin Otten/Soccrates/Getty Images

המגן פתח וכיכב ביחד עם קבוצתו, שהביסה 1:4 את אמן והגדילה את הפער מזהבי ופ.ס.וו. 67 דקות לגיא מלמד בניצחון סנט ג'ונסטון, ניר ביטון וסלטיק רשמו 0:0 מאכזב נגד ליבינגסטון. מיכה ניצח בדרבי של פמגוסטה

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

לאחר שמואנס דאבור לא הצליח להבקיע במדי הופנהיים, משחקי הליגיונרים ברחבי אירופה המשיכו במספר ליגות שונות.

אחרי שני ניצחונות רצופים, אלי דסה פתח הערב (שבת) בהרכבה ויטסה והיה שותף ל-1:4 הנהדר של קבוצתו על אמן הקטנה, ניצחון אשר ביסס את קבוצתו של מגן נבחרת ישראל במקום השני הטבלה, עם כמות נקודות שווה לאייאקס, אך עם משחק אחד יותר.

בקפריסין, דור מיכה רשם ניצחון גדול עם אנורתוזיס, שגברה 0:2 על נאה סלמיס בדרבי של העיר פמגוסטה. אקס מכבי ת"א פתח בהרכב והוחלף אחרי 66 דקות, קבוצתו כעת במקום השלישי, במרחק נקודה בלבד מהמקום הראשון.

בסקוטנלד, גיא מלמד, שכבש במשחקו האחרון בסנט ג'ונסטון, פתח בהרכב קבוצתו בניצחון 0:1 נגד סנט מירן, אך לצערו לא מצא שוב את הרשת ב-67 הדקות בהן היה על כר הדשא. כריס קיין, חברו לקבוצה, כבש את שער הניצחון.

מיכה. ניצחון בדרבי של פמגוסטה | הפייסבוק הרשמי של אנורתוסיס

במשחק נוסף בפרמיירליג הסקוטית, ניר ביטון פתח בהרכבה של סלטיק אחרי שריצה עונש הרחקה במחזור האחרון. המשבר העמוק של אלופת סקוטלנד, הכולל בתוכו הפסד לריינג'רס בדרבי ותיקו נגד היברניאן, המשיך גם הערב עם 0:0 מאכזב נגד ליבינגסטון. חאתם עבד אלחמיד נותר מחוץ לסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי