אחרי הזכייה בשחקן השנה: ניצחון לרפאלוב. שהר כבש

ליאור רפאלוב | JASPER JACOBS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

הכוכב הישראלי עלה בהרכב אנטוורפן (90 דק') עם חולצה משחק שהוכנה במיוחד בשבילו, נראה נהדר והיה שותף ל-0:1 על גנט. מנגד, מלדה נותר מחוץ לסגל. חלוץ אפואל (80 דק') מצא את הרשת בפנדל ב-2:3 על פאפוס

(גודל טקסט)

לאחר שאלי דסה זכה לשבחים רבים בעקבות יכולתו בניצחונה של ויטסה, משחקי הליגיונרים הישראליים נמשכים גם היום (ראשון) ברחבי אירופה.

ליאור רפאלוב שיחק לראשונה מאז שזכה בתואר שחקן השנה בבלגיה, ועל כן עלה בהרכבה של אנטוורפן בניצחון 0:1 אצל גנט עם חולצה שהוכנה במיוחד בשבילו ובה ציינו את הזכייה ב"נעל הזהב". במשחק עצמו, רפאלוב היה מבין השחקנים הבולטים על כר הדשא. מן העבר השני, יונס מלדה לא היה בסגלה של גנט, זאת משום שהוא חתם בקבוצה רק ביום שישי האחרון.

החולצה המיוחדת של רפאלוב

* בן שהר ממשיך בכושר הטוב שלו, ואחרי שתפס את מקומו בהרכב אפואל ניקוסיה במשחקים האחרונים, מצא שוב את הרשת היום במשחק שנערך בשעה זו מול פאפוס. החלוץ כבש בפנדל בדקה ה-31 עם בעיטה חזקה מהנקודה הלבנה והעניק יתרון לקבוצתו.

צפו בשער של בן שהר

ליגיונר נוסף בבלגיה הוא עדן שמיר, שפתח על הספסל של סטנדרד ליאז' נגד סרקל ברוז', אך עלה לכר הדשא בדקה ה-74, כשקבוצתו הייתה ביתרון 0:1, אשר נשמר עד שריקת הסיום.

* אריאל הרוש, אשר חתם בהירנביין לאחרונה, נכלל לראשונה בסגל הקבוצה ההולנדית וישב על הספסל ב-1:1 מול וונלו. שוער נבחרת ישראל הגיע למועדון בכדי לשמש שוער שני לארווין מולדר בן ה-31.

* בוריס קליימן, שתפס מקום של קבע בין הקורות של וולוס היוונית, רשם הערב תיקו 1:1 מאכזב נגד לאמיה נועלת הטבלה. קבוצתו של השוער מדורגת כעת במקום השמיני, רחוקה ארבע נקודות מהפלייאוף העליון ביוון.

* במשחק נוסף ביוון, אמיר עגייב פתח על הספסל של אטרומיטוס במשחק החוץ נגד א.א.ק אתונה. הקשר הישראלי עלה לכר הדשא בדקה ה-75, אך קבוצתו הפסידה 2:1 לסגנית המוליכה.

בן שהר חוגג | צילום מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי