שהר: "אני לא אחד שמוותר בקלות ולא אחד שחוזר בקלות לארץ"

אחרי הצמד מול ארמיס, החלוץ כבש עוד שער במדי אפואל ניקוסיה ונמצא בכושר נהדר. בריאיון לספורט1 הוא מספר על הביקוש לו הוא זוכה מליגת העל לאחרונה ומודה: "קרו דברים מוזרים השנה"

(גודל טקסט)

בן שהר ממשיך בכושר הטוב שלו בקפריסין. אחרי שתפס את מקומו בהרכב אפואל ניקוסיה במשחקים האחרונים, הוא מצא שוב את הרשת מול פאפוס. שהר כבש בפנדל בדקה ה-31 והעניק את היתרון בניצחון 1:3, שער שהגיע אחר צמד נהדר אותו כבש בשבת שעברה מול ארמיס ונראה כי החלוץ חוזר לכושר הטוב והמוכר.

"האמת שהיה לנו משחק טוב כקבוצה. בזמן האחרון אנחנו משחקים כדורגל טוב", אמר שהר בראיון לספורט1. "הגענו למצבים, עשו עליי פנדל, אבל משום מה הוא לא אושר בבדיקת VAR. ואז הוכשל שחקן אחר, כבשתי את הפנדל, הייתי מעורב, ובכלל – במשחקים האחרונים אני מרגיש טוב יותר. אני שמח ורוצה להמשיך ככה. הכי חשוב זו ההמשכיות".

צפו בשער של שהר נגד פאפוס

/

שהר נשאל האם הוא מתכנן חזרה לארץ, זאת לאחר ששמו נקשר בין השאר עם בית"ר ירושלים. "אני לא אחד שמוותר בקלות ולא אחד שחוזר בקלות לארץ", אמר. "אני שומע שמדברים על חזרה אפשרית, אבל אני לא חושב שזה יכול לקרות כרגע. אני נהנה פה עכשיו, אני רוצה להמשיך ולהראות את היכולות שלי כאן בקפריסין. בוא נגיד שאני רוצה להישאר כאן עד סוף העונה. יש לי חוזה לשנתיים. אני בתקופה טובה, אז יהיה לי עוד זמן לחזור לארץ.

"הצמד מול ארמיס הוא משהו שחיכיתי לו הרבה זמן", הוסיף שהר. "הייתה תקופה לא קלה בהתחלה. סבלתי מפציעות, הקורונה שיבשה מעט כי חליתי כמו הרבה שחקנים אחרים. בכלל, קרו דברים מוזרים השנה: הקבוצה החליפה שני מאמנים, המאמן שהגיע ייצב את הקבוצה ואנחנו על הגל כקבוצה. אפואל היא קבוצה ששואפת לקחת אליפויות ולהיות הכי גבוה שאפשר. אנחנו רוצים להתקדם, זה יקרה צעד אחד צעד".

בן שהר
בן שהר | אפואל ניקוסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי