למרות הביקוש: שחטאר קיבלה החלטה לגבי עתידו של סולומון

מנור סולומון | האתר הרשמי של שחטאר דונייצק

ארסנל תחכה לו? לספורט1 נודע כי אלופת אוקראינה לא מתכוונת לשחרר את היהלום הישראלי בחלון העברות הנוכחי או בקיץ הקרוב ותדרוש תמורתו בין 50 ל-60 מיליון יורו. הצעה על סך כ-35 מיליון יורו כבר נדחתה

(גודל טקסט)

לספורט1 נודע הערב (שני) כי שחטאר דונייצק מערימה קשיים על מכירתו של מנור סולומון והיא לא מתכוונת לשחרר את הישראלי בחלון הנוכחי או בקיץ הקרוב. לאחרונה סירבו האוקראינים להצעה מקבוצת צמרת באיטליה, שהייתה מוכנה לשלם עבור סולומון בין 35 ל-40 מיליון יורו עם אחוזים ומענקים עתידיים.

הסיבה: בשחטאר מאמינים שלאחר תקופת הקורונה, כשהשגרה תשוב במלואה, הם יוכלו להכניס תמורת סלומון סכומים הרבה יותר גבוהים. מעבר לאותה קבוצה איטלקית, נודע כי מועדונים נוספים גיששו לאחרונה לגבי רכישה אפשרית של היהלום הישראלי, אך ראשי הקבוצה האוקראינית הפסיקו להקשיב להצעות.

סולומון אמנם נרכש על ידי שחטאר בשישה מיליון יורו ממכבי פ"ת, אך השיפור ביכולתו והופעותיו בליגת האלופות מול קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד הובילו לכך ששמו נמצא בפנקס של המעודונים בכירים ביבשת. בשחטאר, כאמור, מאמינים כי אלמלא הקורונה, ניתן היה למכור את סולומון ב-50 או 60 מיליון יורו.

אם לא תגיע הצעה בסדר גודל שתתאים לשחטאר, היא תשאיר את היהלום בן ה-21 אצלה ותמכור אותו כשיגיע הרגע הנכון. לסולומון יש חוזה באוקראינה עד דצמבר 2023. בימים האחרונים התרבו הדיווחים על מעבר אפשרי לארסנל, כאשר במקביל מוזכרות קבוצות נוספות כמו מנצ'סטר סיטי, רומא, אטאלנטה ולידס.

מנור סולומון, פרלאן מנדי, קאסמירו | Alejandro Rios/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי