שער של וייסמן נפסל, ויאדוליד חילצה נקודה בקרב התחתית

שון וייסמן | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

החלוץ הישראלי השלים 90 דקות והיה חסר מזל בבית, הגול הרביעי שלו העונה בוטל עקב נגיעת יד. שער בדקה ה-89 העניק לסגולים 2:2 דרמטי נגד אלצ'ה ומנע ירידה של הקבוצה לקו האדום. 1:2 דרמטי לסביליה אצל אלאבס

(גודל טקסט)

המחזור ה-19 בליגה הספרדית נפתח הערב (שלישי) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד ניצבה ריאל ויאדוליד של שון וייסמן, אשר סיים ב-2:2 נגד אלצ'ה בקרב התחתית. במקביל, גם לבאנטה וקאדיס נפרדו ב-2:2 סוער. בהמשך: אלאבס מארחת את סביליה (22:30).

ריאל ויאדוליד – אלצ'ה 2:2

רק ביום שבת האחרון וייסמן ו-ויאדוליד רשמו 1:4 על פנייה דפורטיבה בגביע המלך הספרדי, במשחק בו החלוץ הישראלי נכנס מהספסל ובישל את אחד מהשערים במשחק. הערב, הישראלי כבר חזר לחוד של הסגולים למשחק החשוב נגד אלצ'ה, יריבה ישירה לחלק התחתון בטבלה. כבר בפתיחת המשחק הישראלי היה מעורב בכל המתרחש בחלק הקדמי, אך בדקה התשיעית ראה את האורחת עולה ליתרון משער של חוסאן.

וייסמן, שכבש כבר שלושה שערים העונה בליגה הספרדית, חווה ערב מאכזב ביותר עבורו. בדקה ה-13 הוא בעט לעמוד השער אחרי שהצליח להסתנן בין כל ההגנה היריבה. כחצי שעה לאחר מכן חוסאן השלים צמד במשחק וקירב את ויאדוליד לקו האדום. בדקה ה-62 וייסמן כבר חגג את שערו הרביעי העונה, אך לאחר בדיקת VAR קצרה השופט ראה נגיעת יד של הישראלי והגול המיוחל בוטל.

רגע ביטול השער של וייסמן. חוסר מזל לישראלי | Octavio Passos/Getty Images

בדקה ה-71 מיצ'ל המחליף צימק עבור המארחת את התוצאה עם בעיטה נהדרת מ-18 מטרים, מה שהכניס לוויאדוליד הרבה רוח גבית. בדקה ה-89 כדור קרן נחת בשלמות על ראשו של חואקין פרננדס, אשר עלה נהדר וקבע שוויון דרמטי במשחק, אשר הציל את קבוצתו מירידה לקו האדום.

אלאבס – סביליה 2:1

איזו דרמה נרשמה הערב בחבל הבאסקים. כשהיא עם הגב אל הקיר, אלאבס קיבלה בדקה ה-90 פנדל גבולי מאוד לאחר נגיעת יד של ז'ול קונדה ברחבה, אבל רגע קסום של יאסין בונו בין הקורות מנע מחוסלו את השער שהיה אמור להעניק למארחת נקודה יקרה עבורה.

עוד לפני רגעי הדרמה, סביליה הגיעה למשחק לאחר שהפסידה לאתלטיקו מדריד במחזור הקודם, ובידיעה שהיא חייבת את הניצחון כדי לאיים על חבורת הצמרת. כבר בדקה השלישית האנדולסים חגגו על כר הדשא, כאשר יוסוף אן נסירי כבש בפתיחה. אלאבס הגיבה בדקה ה-12 כאשר אדגר מנדס איזן ל-1:1, אבל כרבע שעה לאחר מכן סוסו השיב את היתרון לקבוצתו עם שער מרהיב ממרחק. האורחת עבדה קשה מאוד כדי לשמור עליו עד הסיום, כולל הרבה מזל בפנדל של חוסלו בסיום.

ניצחון דרמטי לסביליה בסיום | ANDER GILLENEA/AFP via Getty Images

תוצאה נוספת

קאדיס – לבאנטה 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי