88 דק' לשהר ב-1:2 של אפואל, ביטון כבש בסלטיק

החלוץ הישראלי המשיך לקבל קרדיט בהרכב ועזר לקבוצתו לגבור על אפולון לימסול בדרך לרבע גמר הגביע הקפריסאי. הבלם כבש מול ליבינגסטון את שערו הראשון מזה ארבע שנים בסלטיק, קבוצתו סיימה ב-2:2 מאכזב עבורה

(גודל טקסט)

בן שהר תפס מקום של קבע בהרכב של אפואל ניקוסיה במשחקים האחרונים. הערב (רביעי) הוא שוב עלה ב-11, הוחלף בדקה ה-88 וקבוצתו גברה 1:2 על אפולון לימסול בשמינית גמר הגביע הקפריסאי ועלתה לשמונה האחרונות במפעל.

גאורגיוס אפרם העלה את קבוצתו של החלוץ הישראלי ל-0:1 כבר בדקה השמינית, כאשר סיפק סיומת טובה מול השער. בדקה ה-47 כריסטוס שליס כבש שער עצמי והתוצאה אוזנה ל-1:1 אחרי טעות קשה של השוער ובעיטה של אפולון שניתזה מהקורה לרגליו של שליס ולרשת. גאיאס זאהיד הנפלא העלה את שהר וחבריו לרבע הגמר עם שער אישי מצוין בדקה ה-78, שקבע את תוצאת המשחק. הנורבגי בן ה-26 קיבל כדור בצד שמאל של הרחבה, חלף על פני שחקן יריב בקלות ובעניקה נפלאה ובעט כדור חד ברגל שמאל לרשת.

בסקוטלנד, ניר ביטון פתח בהרכב סלטיק במחזור ה-18 בפרמייליג הסקוטית נגד ליבניגסטון ואף מצא את הרשת בפעם הראשונה העונה. הבלם כבש את השני של קבוצתו שעלתה ל-1:2 בדקה ה-38, כאשר קיבל כדור מקאלום מקגרגור, נותר במצב של אחד על אחד מול השוער ברחבה וסיפק סיומת פנטסטית ברגל שמאל לרשת העליונה. הירוקים-לבנים ספגו במהלך המחצית השנייה והמשחק הסתיים ב-2:2.

ביטון חוגג. שער ראשון לישראלי אחרי 4 שנים | Rob Casey/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי