ימים נוראים: סלטיק שברה שיא שלילי בן 21 שנה, אך לנון "לא מתכוון להתפטר"

ניר ביטון ושחקני סלטיק מאוכזבים
ניר ביטון ושחקני סלטיק מאוכזבים | Rob Casey - SNS Group / Contributor

משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון לאלופה הנצחית, שצפויה לאבד את התואר לטובת היריבה השנואה אחרי 2:2 סוער נגד ליבינגסטון. ביטון כבש שער גדול וסיים בצורת ארוכה. בראון הורחק, המנג'ר: "רגע של טירוף"

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

עושה רושם שסלטיק הרימה ידיים והיא קרובה מאוד לאבד את האליפות לראשונה אחרי תשע זכיות רצופות. הקבוצה של המנג'ר ניל לנון רשמה אתמול (רביעי) תיקו שני ברציפות מול ליבינגסטון, הפעם 2:2 מאכזב במשחק השלמה מהמחזור ה-18 והפער מהמוליכה והיריבה השנואה, ריינג'רס, עומד על 20 נקודות, אך יצטמק ל-14 אם האלופה תנצח בשני המשחקים החסרים.

מי שהעלה את סלטיק ל-1:2 הוא ניר ביטון, שקיבל מסירת עומק נהדרת מקאלום מקגרגור וסיים מתוך הרחבה ברגל שמאל לפינה העליונה, ממש כמו חלוץ גדול. הישראלי סיים רצ של 98 הופעות ליגה ללא גול. מאז השער האחרון שלו, מול דנדי בדצמבר 2016, קבוצתו הבקיע 537 שערים.

לצערו של ביטון, החגיגה הפרטית שלו נהרסה כאשר סלטיק ספגה בדקה ה-60, איבדה את סקוט בראון שהורחק (83) לאחר שהקפטן החליף את איסמעילה סורו רק חמש דקות קודם לכן ורשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון לראשונה מזה 21 שנה. "התקוות הקלושות של סלטיק לשמור על התואר ספגו מהלומה קשה נוספת", נכתב ב-BBC.

ניר ביטון. סיומת של חלוץ גדול
ניר ביטון. סיומת של חלוץ גדול | Alan Harvey – SNS Group / Contributor

בסיום, ולאור הלחץ הגדול מצד האוהדים לסיים את תפקידו, לנון התייחס למעמדו המעורער והבהיר: "אני לא מתכוון להתפטר, ממש לא. אם המועדון צריך לקבל החלטה אז הוא יקבל אותה. אתה שואל את הבחור הלא נכון את השאלה הזו. אני יודע שהרבה מאוד מאמנים מעוניינים במשרה שלי. אתה כל הזמן שואל אם אני אהיה כאן. אני אהיה עד שיגידו לי אחרת. היו הרבה אוהדים שלא תמכו בי מאז שקיבלתי את התפקיד, אבל זכינו בחמישה גביעים מתוך שישה. לא רע, נכון?"

לנון המאוכזב התייחס למשחק ולהרחקה של בראון: "זו תוצאה שלא תואמת את ההופעה שלנו, היינו טובים כמו שלא היינו במשך הרבה זמן. ידענו שמדובר במשחק חוץ קשה, אך אנחנו מאוכזבים שלא הצלחנו לקחת את מלוא הנקודות. ההרחקה של סקוט? זה היה רגע לא נחוץ של טירוף".

ניל לנון
ניל לנון | Ian MacNicol / Stringer
סקוט בראון
סקוט בראון | Ian MacNicol / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי