ניר ברדע חתם לארבע שנים בבודפשט הונבד: "התקדמות אדירה בשבילי"

ניר ברדע
ניר ברדע | בודפשט הונבד

הבלם השלים את מעברו למועדון הפאר ההונגרי, ששילם לאשדוד כ-140 אלף יורו עבור השחקן שקיבל את החולצה מספר 5 וצפוי להיכלל בסגל של המאמן אישטוונט פישונט כבר במשחק הקרוב נגד זלאגרסגי ט.א.

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: ניר ברדע עזב את מועדון ספורט אשדוד לאחר שש שנים וחתם היום (חמישי) לארבע עונות בשורות בודפשט הונבד. הבלם, שהשלים את המעבר באמצעוות סוכניו אדם קידן וגלעד קצב, הגיע מוקדם יותר הבוקר למשרדי המועדון, ערך סיור במתחם וקיבל את המספר 5.

הקבוצה ההונגרית שילמה לאשדוד כ-140 אלף יורו עבור ברדע, שצפוי לערוך הערב אימון בכורה אישי עם מאמנו החדש אישטוונט פישונט, אקס בית"ר ירושלים והפועל תל אביב, ואף להיכלל בסגל הקבוצה למשחק הקרוב של הקבוצה מול זלאגרסגי ט.א. ביום ראשון במסגרת הליגה המקומית.

ברדע אמר לאתר הרשמי: "אני מאושר להיות כאן, זו התקדמות אדירה עבורי – אישית ומקצועית. המתקן של הונבד מדהים, התנאים מרשימים ואני לא יכול לחכות להופעת הבכורה". המנכ"ל גאבור קון: "שמחים שהצלחנו לצרף את ניר, שהיה בורג משמעותי בקבוצתו הקודמת, מ.ס אשדוד".

הבלם בן ה-24 היה שחקן הרכב קבוע בקבוצה מעיר הנמל בעונה שעברה, אולם העונה חלה ירידה במעמדו והמאמן רן בן שמעון העדיף על פניו את הצמד טימותי אוואני וננאד סבטקוביץ'. על כן, ברדע ששותף רק בשישה משחקים, לא היה בתכניות המקצועיות להמשך ובעקבות כך קיבל את האישור לעזוב כבר בחלון ההעברות הנוכחי, חודשים ספורים לפני תום חוזהו.

לאחרונה ברדע החזיק ממספר קבוצות בליגת העל ואף זכה למעקב מצד הפועל באר שבע, אך בסופו של דבר בחר לצאת להרפתקה בחו"ל וישחק מחוץ לישראל לראשונה בקריירה. בכך תחזיק הונבד בשחקן ישראלי עונה שנייה ברציפות, לאחר שאשתקד שיחק בשורותיה השוער רובי לבקוביץ'.

הונבד זכתה ב-14 אליפויות ובשמונה גביעים, אך העונה היא נקלעה למאבקי תחתית מהם היא תקווה להיחלץ בין היתר באמצעות החתמתו של ברדע שאמור לייצב את החלק האחורי. אחרי 16 משחקים, הקבוצה של פישונט ניצבת רק במקום העשירי עם 17 נקודות.

ניר בדע
ניר ברדע | בודפשט הונבד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי