45 דק' לסולומון ועוואד, 1:1 בין שחטאר דונייצק ללך פוזנן

מנור סולומון | חשבון הטוויטר הרשמי של לך פוזנאן

קשר אלופת אוקראינה והחלוץ המושאל ממכבי חיפה נפגשו למשחק אימון. כל אחד עלה בקבוצתו כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה, השניים שוחחו בסיום. פעולה גדולה של כוכב נבחרת ישראל הובילה לפנדל שקבע שוויון בדקה ה-90

(גודל טקסט)

שחטאר דונייצק ולך פוזנן נפגשו הערב (חמישי) לדרבי ישראלי במשחק הכנה, זאת מכיוון שהקבוצות נמצאות בפגרת החורף בליגות המקומיות שלהן. הקבוצה הפולנית, בה משחק מוחמד עוואד, הייתה קרובה לנצח למרות שליטה מוחלטת של אלופת אוקראינה עם מנור סולומון וחבריו, שהשוותה בדקה ה-90 ל-1:1 ובכך נחתמה ההתמודדות.

גם סולומון וגם עוואד פתחו על הספסל, ושניהם עלו כמחליפים עם פתיחת המחצית השנייה ושיחקו 45 דקות כל אחד. כוכב נבחרת ישראל הוצב באגף הימני תחילה ואחר כך עבר שמאלה, היה דומיננטי וביצע כמה פעולות חיוביות. בדקה ה-89 ובפיגור 1:0 הוא ביצע מהלך ענק עאשר חלף על פני שחקן יריב, חדר לרחבה וסידר מצב של 100% שער לחברו – שרשם החמצת ענק. עם זאת, תוך כדי בלם פוזנן הכשיל שחקן שחטאר ברחבה והשופט שרק לפנדל, אותו כבש ויקטור קובלנקו.

עוואד, המושאל ממכבי חיפה שיחק כחלוץ בודד בזמן שקבוצתו יצאה בעיקר להתקפות מתפרצות, והתקשה להשפיע יותר מדי על ההתמודדות. השער של קבוצתו הובקע בדקה ה-58, כאשר אלן צ'רווינסקי סיים מהלך נהדר במסירה לפיליפ מרצ'ינסקי, שהצליח להכניע את שוער שחטאר. בסיום המשחק סולומון ועוואד נשארו על כר הדשא ושוחחו.

אגב, סולומון וחבריו צפויים לחזור למשחקים הרשמיים בליגה רק חמישה ימים לפני ההתמודדות מול מכבי תל אביב ב-18 בפברואר בבלומפילד במסגרת סיבוב הנוקאאוט הראשון של הליגה האירופית. עד אז, אלופת אוקראינה תקיים עוד ארבעה משחקי ידידות במחנה האימון שהיא עורכת בימים אלו.

מוחמד עוואד | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

ישראלי שלא ישחק הערב הוא יונס מלדה, שרק ביום שלישי ערך אימון בכורה עם חבריו החדשים בגנט ועל כן נותר מחוץ לסגל הקבוצה למשחק הערב נגד גנק מסגרת הליגה הבלגית.

עוד הערב, אמיר עגייב שיחק 72 דקות במדי אטרומיטוס במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בגביע היווני, במשחק חץ נגד פאס ג'יאנינה שהסתיים ב-2:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי