דיא סבע ואל נאסר עלו לחצי גמר גביע המפרץ לאומות

דיא סבע | הטוויטר הרשמי של אל נאסר

חלוץ נבחרת ישראל הוחלף בתוספת הזמן (90+3) והתחיל את המהלך שהוביל לשער ב-0:1 הדרמטי של אל נאסר על אל פוייג'רה בגומלין רבע הגמר. שבע דקות לירין פרץ בתיקו של קרמיוטיסה

(גודל טקסט)

לפני כשבועיים וחצי דיא סבע ואל נאסר פגשו את אל פוייג'רה במשחק הראשון מבין שניים ברבע הגמר של גביע המפרץ לאומות, איבדו יתרון וסיימו ב-1:1 ביתי. היום (שני) נערך משחק הגומלין, וחלוץ נבחרת ישראל וקבוצתו טיפסו לחצי הגמר אחרי ניצחון 0:1.

סבע שיחק 90 דקות (הוחלף בדקה ה-90+3), ואל נאסר התקשתה והייתה בדרך להדחה, שכן 0:0 היה מעלה את אל פוייג'רה לארבע האחרונות של המפעל בעקבות יתרון שערי חוץ. רק בדקה ה-84 הגיע שער הניצחון ממהלך אותו החל סבע, ששלח כדור לאגף השמאלי לעבר ראיין מנדס, אשר העביר כדור רוחב אותו דחק חמדאן נאסר מסעוד לשערו הוא וכבש שער עצמי.

אל נאסר היא העולה הראשונה לחצי הגמר, ותדע בהמשך מי תהיה יריבתה בשלב הבא. ביום שישי היא תחזור לשחק במסגרת הליגה כאשר תצא למשחק חוץ נגד אל ג'זירה במסגרת המחזור ה-14, וסבע ינסה למצוא את הרשת לראשונה אחרי שלושה משחקים.

צפו בשער הניצחון של אל נאסר

בקפריסין, ירין פרץ עלה כמחליף בדקה ה-83 ב-0:0 של קרימיוטסה מול פאפוס. קבוצתו של הבלם הישראלי רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון ונמצאת במקום ה-13 ומתחת לקו האדום. עדן הרשקוביץ לא נכלל בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי