ארסנל הציעה 20 מיליון יורו: פרטים חדשים על עתידו של סולומון

מנור סולומון | שחטאר דונייצק

על פי דיווח באוקראינה, התותחנים פנו רשמית ונדחו. בשחטאר דונייצק מתכוונים להיפרד מקרוב מטייסון הברזילאי ומייעדים לישראלי תפקיד משמעותי יותר בקבוצה

(גודל טקסט)

פרטים חדשים על עתידו של מנור סולומון. בזמן שקשר נבחרת ישראל ושחטאר דונייצק שוהה במחנה אימונים עם קבוצתו בטורקיה לקראת חידוש העונה וכמובן צמד משחקי שלב 32 האחרונות בליגה האירופית שזימנו מפגש נגד מכבי תל אביב, באוקראינה חשפו מידע חדש על התוכניות של שחטאר בנוגע לקשר בן ה-21.

על פי דיווח שנכתב הבוקר (שלישי), ראשי שחטאר דונייצק הבטיחו לסלומון שבכוונתם להיפרד מהקשר הברזילאי טייסון, שלאחרונה נטען כי מנהל מו"מ עם אינטרנסיונל הברזילאית. עזיבה של טייסון כמובן שמשמעותה דקות משחק משמעותיות נוספות לסולומון ותפקיד מרכזי יותר בקבוצה. חוזהו של טייסון מסתיים בקיץ ועל כן בשחטאר פועלים למכירתו, אך ספק אם הדבר ישפיע על הישראלי מעבר לחצי העונה הבאה.

בהמשך ישיר לכך, באותו מקור נטען כי ארסנל כבר הגישה הצעה בגובה 20 מיליון יורו על סולומון, אלא שזו נדחתה על הסף. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, בשחטאר מצפים לקבל עבורו לפחות 50 מיליון יורו והצעה בסך 35 מיליון יורו מקבוצה באיטליה כבר נדחתה.

מנור סולומון | Julian Finney/Getty Images / ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי