"השם הוא זהבי, ערן זהבי. שער 7 ל-007"

ערן זהבי | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

אחרי השער ב-0:2 על אמן, פ.ס.וו פרסמה ציוץ בהשארת ג'יימס בונד והחמיאה לכוכב הישראלי שלה. בתקשורת המקומית שיבחו את החלוץ: "קיבל ביטחון". וגם: ההיסטוריה של איינדהובן

(גודל טקסט)

אחרי שפתח בצורה מגומגמת יחסית את הקדנציה שלו בפ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי כבר נכנס חזק לעניינים. אתמול (שלישי) את כבש את השני ב-0:2 על אמן במסגרת המחזור ה-19 של הליגה ההולנדית, מצא את הרשת מחזור שני ברציפות ועומד על ארבעה משחקים בחמשת משחקי הליגה האחרונים.

צפו בשער של זהבי ב-0:2 על אמן

איינדהובן חזרה (לפחות זמנית) למקום השני בליגה, דבר שעשוי להשתנות אם ויטסה ואלי דסה יגברו על ואלבייק ביום שבת (החל מ-21:55, שידור ישיר בספורט3). בתקשורת ההולנדית שיבחו את זהבי בן ה-33 ונכתב שהחלוץ "קיבל ביטחון", אחרי הפתיחה הבינונית.

פ.ס.וו החמיאה בגדול לזהבי ברשתות החברתיות שלה, כאשר פרסמה ציוץ בהשראת סדרת "ג'יימס בונד", סוכן 007, וכתבה: "השם הוא זהבי, ערן זהבי. שער שביעי ל-007". עבור הכוכב הישראלי היה זה שער חמישי העונה בליגה, והשביעי בכל המסגרות.

אגב, הניצחון של איינדהובן אמש לא היה סתם ניצחון, אלא ניצחון היסטורי. זו הייתה הפעם הראשונה אי פעם בה הקבוצה ניצחה את אמן בביתה, בסך הכל במשחק השלישי בין הקבוצות שנערך באצטדיון מירדייק, כאשר השניים הקודמים הסתיימו בתיקו. במדי אמן משחק קרים פריי, אקס מכבי חיפה, אשר פתח אתמול בהרכב והוחלף בדקה ה-63.

עוד באותו נושא: ערן זהבי, קרים פריי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי