דסה ו-ויטסה הובסו 4:1 ע"י ונלו, קליימן הפסיד לפנאתינייקוס

אלי דסה
אלי דסה | Soccrates Images / Contributor

המגן קיווה לעלות למקום השני בהולנד, אך קבוצתו נוצחה במפתיע. השוער ספג פעמיים מקבוצת הפאר מאתונה. 80 דקות לחוגי בהפסד 2:1 של סט. פולטן, 90 דקות לביטון בניצחון סלטיק, מרציאנו והיברניאן נכנעו לריינג'רס

קבוצות: סלטיק גנט
(גודל טקסט)

לאחר ההופעות הנהדרות אמש (שלישי) של ערן זהבי וליאור רפאלוב, משחקי הליגיונרים הישראליים נמשכים גם היום ברחבי אירופה.

בהולנד אלי דסה פתח בהרכב של ויטסה שקיוותה לשוב למקום השני על חשבונה של פ.ס.וו וערן זהבי, אך הובסה 4:1 על ידי ונלו לאחר רביעייה ענקית של גיורגוס גיאקומאקיס. המגן אגב השלים 90 דקות, בפעם ה-16 העונה.

ביוון, בוריס קליימן קיווה לרשום ניצחון שלישי ברצף בכל המסגרות עם וולוס, אך לצערו הוא השלים היום 90 דקות מאכזבות ונכנע 2:0 נגד פנאתינייקוס במסגרת המחזור ה-19 של הסופרליג היוונית. קבוצתו של השוער מדורגת כעת במקום השביעי.

קליימן. הפסיד 2:0 נגד פנאתינייקוס | VOLOS FC – Official Facebook

באוסטריה, דור חוגי פתח בהרכב של סט. פולטן במשחק החוץ נגד ראפיד וינה. הישראלי שותף ל-80 דקות, אך לא הצליח לכבוש ולמנוע הפסד של 2:1.

בסקוטלנד, סנט ג'ונסטון וגיא מלמד פגשו את אברדין ונפרדו ב-0:0 מאכזב. החלוץ ישב על הספסל במשך 90 דקות. מאוחר יותר, ניר ביטון שותף ל-90 דקות בניצחון של סלטיק 0:2 על המילטון, חאתם עבד אלחמיד נותר מחוץ לסגל. בנוסף, אופיר מרציאנו עמד בשערה של היברניאן, שנכנעה 1:0 לאלופה שבדרך – ריינג'רס.

בבלגיה, יונס מלדה וגנט אירחו בביתם את סנט טרוידן ונפרדו ב-1:1. החלוץ עלה מהספסל בדקה ה-66.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי