תחרות לווייסמן: בנו של אקס מכבי ת"א חתם בוויאדוליד

שון וייסמן | Eric Alonso/Getty Images

שחקן נבחרת ישראל צריך לדאוג? החלוץ קנאן קודרו, בנו של מהו קודרו (אקס הצהובים וברצלונה), הצטרף בהשאלה עד סיום העונה מאתלטיק בילבאו

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

זה היה ידוע שוויאדוליד מתכננת לצרף חלוץ בחלון ההעברות של חודש ינואר. היום (חמישי) זה גם הפך לרשמי, ושון וייסמן יצטרך להתמודד עם מתחרה חדש על חולצת ההרכב בקבוצתו הספרדית, לאחר שקנאן קודרו חתם במועדון.

קודרו, בנו של מהו קודרו, אקס מכבי תל אביב וברצלונה, הושאל לוויאדוליד עד לסיום העונה מאתלטיק בילבאו. כבר לפני שבוע דווח בתקשורת הספרדית על התקדמות במשא ומתן עם השחקן הבאסקי בן ה-27, שכבש העונה בליגה פעם אחת בשלוש הופעות.

קודרו הבן מתנשא לגובה של 190 סנטימטרים וערך בסך הכל בקריירה 54 הופעות בליגה הספרדית הבכירה, בהן מצא את הרשת 10 פעמים. חוץ מזה, הוא שיחק בעבר גם באוסאסונה, גראסהופרס, קופנהאגן ומיינץ, במדיה רשם שמונה הופעות בונדסליגה.

וייסמן כבר הצהיר שהוא לא חושש מתחרות אם יצטרף חלוץ נוסף, ועכשיו, כשהדבר הפך למציאות, שחקן נבחרת ישראל יצטרך להמשיך להוכיח את עצמו על כר הדשא. מחר תהיה לו הזדמנות, כאשר ויאדוליד תארח את הואסקה לקרב תחתית ב-22:00.

קבוצתו של הישראלי, שאמור לפתוח בהרכב, לא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים בליגה ומדורגת במקום ה-16 בטבלה. נדיר שוויאדוליד מגיעה פייבוריטית למשחקים, אך מחר זה יקרה כשתפגוש את נועלת הטבלה שלא ניצחה בשבעת המחזורים האחרונים – ואין קבוצה נוחה יותר על הנייר לקחת מולה שלוש נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי