2:3 דרמטי לאנטוורפן ורפאלוב, סבע ואל נאסר הובסו במשחק צמרת

ליאור רפאלוב | KRISTOF VAN ACCOM/BELGA MAG/AFP via Getty Images

הקשר השלים 90 דקות בניצחון על ואסלנד האחרונה בטבלה, הבלם בטובינסיקה הכריע את ההתמודדות בדקה ה-87. באיחוד האמירויות, החלוץ לא מצא את הרשת ב-3:0 לאל גז'ירה

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב אמנם לא בישל או כבש, אבל השלים הערב (שישי) 90 דקות כשקבוצתו אנטוורפן ניצחה 2:3 דרמטי במיוחד את ואסלנד בוורן, נועלת הטבלה בבלגיה, ובזכות כך עלתה זמנית למקום השני בטבלה.

רפאלוב כאמור פתח בהרכב והשלים 90 דקות, במשחק בו המארחת הסתבכה כהוגן מול קבוצה שלא ניצחה חודש וחצי והפסידה בחמישה משמונת משחקיה האחרונים. דידייה למקל זה כבש פעמיים לזכות אנטוורפן בדקות 18 ו-57, אלא שפעמיים הצליחה ואסלנד לחזור – מיכאל פריי השיב עם צמד משלו, תחילה מפנדל בדקה ה-44 ובדקה ה-77 מבישול של מיגל ויירה הפורטוגלי.

למזלה של אנטוורפן, הבלם דילן בטובינסיקה קבע 2:3 והכריע את ההתמודדות בדקה ה-87 עם שער ניצחון שהקפיץ את אנטוורפן זמנית למקום השני עם 43 נקודות במאזנה לאחר 25 משחקים, עדיין בפיגור של 11 נקודות מהמוליכה קלאב ברוז ונקודה מעל גנק, שתיים שטרם שיחקו השבוע.

דידייה למקל זה | Jeroen Meuwsen Fotografie/BSR Agency/Getty Image

מוקדם יותר, אכזבה קשה לדיא סבע וקבוצתו אל נאסר, שהובסו 3:0 במשחק צמרת נגד אל ג'זירה במסגרת המחזור ה-14 בליגה באיחוד האמירויות.

אל נאסר, שניצחה רק פעמיים בשבעת משחקיה האחרונים בליגה, התארחה אצל סגנית המוליכה בידיעה שניצחון יקפיץ אותה למקום השלישי ויוביל לשוויון נקודות מול אל ג'זירה, אלא שהמארחת השתלטה על המשחק וניצחה 0:3 מוחץ בזכות צמד של עומאר טראורה (13 ו-65) ופנדל מוצלח של עלי מבחוט בדקה ה-56. כעת הפער ביניהן עומד על שש נקודות ואל נאסר כבר במרחק של שמונה נקודות מהפסגה, שם ניצבת שארג'ה שעוד לא שיחקה המחזור. סבע, שהשלים 90 דקות, רשם משחק ליגה שני ברציפות ללא שער והוא נותר עם ארבעה כיבושים במאזנו.

דיא סבע | הפייסבוק הרשמי של אל נסר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי