מנור סולומון: "יכולתי לחתום במכבי ת"א, אבל סירבתי"

לקראת המפגש של שחטאר מול הצהובים, היהלום הישראלי התראיין באוקראינה וחשף כי הייתה לו הזדמנות להגיע לקריית שלום: "המשפחה מאוד רצתה, אבל היו לי תנאים מצוינים בפ"ת". וגם: מאיזה שחקנים הזהיר?

(גודל טקסט)

בעוד כשבועיים וחצי שחטאר דונייצק תנחת בישראל לקראת המפגש הראשון מתוך שניים נגד מכבי תל אביב במסגרת שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. כמובן מי שנמצא במרכז תשומת הלב הוא השחקן הישראלי של האלופה האוקראינית, מנור סולומון, שמעבר למפגש הפיקנטי נגד הצהובים, זוכה לאחרונה לסיקור נרחב לאור התעניינות מצד ארסנל לצרפו.

היום (שבת) סולומון התייחס בראיון באוקראינה על המפגש הקרוב בבלומפילד וסיפר כי סירב בעבר להצעה ממיץ' גולדהאר: "הייתה לי הזדמנות לחתום במכבי תל אביב. זו המועדון הכי גדול בישראל וגם המשפחה שלי מאוד רצתה. זה היה כמו חלום שמתגשם, אבל אני לא רציתי. היו לי תנאים מצוינים במכבי פתח תקווה".

סולומון המשיך ודיבר על הצדדים החזקים של מכבי תל אביב: "הכוח האמיתי שלהם נמצא במרכז המגרש. דור פרץ, אייל גולסה ודן גלזר יכולים ליצור בעיות, והשחקן המסוכן ביותר הוא יונתן כהן, שיכול לכבוש ולבשל בכל רגע. גם עדן קארצב ואילון אמלוג ששיחקתי איתם בנבחרות הצעירות שחקנים טובים מאוד".

יונתן כהן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי