חמד בישל בעקב, ניצחון בכורה לוולינגטון פיניקס. עגייב כבש

תומר חמד | Speed Media/Icon Sportswire via Getty Images

הקבוצה של החלוץ (שהשלים 90 דקות) עלתה מהמקום האחרון הודות ל-1:2 מפתיע על סנטרל קוסט מארינרס. הקשר העניק 0:1 לאטרומיטוס. 60 דקות לחוגי בהפסד סט. פולטן לוולפסברגר ללא פרץ. 5 דקות למלדה נגד אנדרלכט

(גודל טקסט)

תומר חמד בהופעות הרביעית בליגה האוסטרלית סוף סוף יכול לחייך. הבוקר (ראשון) החלוץ הישראלי של וולינגטון פיניקס רשם בישול ראשון ויפה במיוחד בעקב במדי קבוצתו החדשה, אך חשוב מכך, היה חלק פעיל בניצחון הבכורה של וולינגטון העונה עם 1:2 מפתיע על סנטרל קוסט מארינרס, אשר העלה אותה מעל הקו האדום. יש לציין כי חמד עדיין מחפש את שער הליגה הראשון שלו מאז אפריל 2019, אותו הוא יקווה להשיג אותו במשחק הבא נגד פ.צ. סידני.

ביוון, אמיר עגייב פתח בהרכב אטרומיטוס והיה לו יום מוצלח למדי. בדקה החמישית הוא מצא את הרשת, העניק 0:1 לקבוצתו על ג'יאנינה, בשער שהתברר בהמשך כשער ניצחון שכן הוא החזיק מעמד עד לסיום. בכך, קבוצתו של הקשר עלתה למקום השביעי וקטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון.

בליגה ההולנדית, אריאל הרוש ישב כצפוי על ספסל הירנביין שסיימה ב-0:0 בחוץ נגד טוונטה במפגש מרכז טבלה. שחקן נוסף שלא שיחק היום הוא עדן שמיר, שישב על ספסל סטנדרד ליאז' שנכנעה בחוץ 3:1 למוליכה החזקה קלאב ברוז'.

תומר חמד | Speed Media/Icon Sportswire via Getty Images

באוסטריה, דור חוגי פתח בהרכב סט. פולטן והוחלף בדקה ה-60, כאשר קבוצתו הפסידה 2:0 לוולפסברגר. אצל המנצחת, אליאל פרץ הפצוע לא נכלל בסגל. בבלגיה, יונס מלדה רשם חמש דקות ב-0:0 של גנט נגד אנדרלכט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי