חוגג הציע לליאור רפאלוב חוזה לשנתיים וחצי בבית"ר ירושלים

ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב | BRUNO FAHY / Contributor

אנטוורפן ושחקן העונה בבלגיה לא מצליחים להגיע לסיכום על הארכת חוזהו ולתמונה נכנסו הצהובים-שחורים. בקבוצה אישרו לספורט1: "הוא רוצה לפרוש בישראל"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בתקשורת הבלגית דווח הבוקר (שני) במפתיע על מו"מ מתקדם בין ליאור רפאלוב לבית"ר ירושלים, אלא שלספורט1 נודעו פרטים חדשים בנושא: מתברר כי אתמול בערב שלח חוגג הצעה לסוכן השחקנים דודו דהאן, בו ביקש להחתים מיידית את רפאלוב על חוזה לשנתיים וחצי. הסוכן הודיע כי ידבר עם הקשר ויעדכן את בעלי בית"ר ביממה הקרובה.

הידיעה הראשונית עלתה הלילה ב"nieuwsblad" ולפיה הזוכה הטרי בתואר שחקן העונה בבלגיה מתקשה להגיע עם אנטוורפן לסיכום על הארכת חוזהו. לכן, לתמונה נכנסה בית"ר ירושלים עם הצעה אטרקטיבית שהגיש משה חוגג, שמוכן לצרף את הקשר מיידית אם הדבר תלוי בו.

גורם בבית"ר ירושלים אישר הבוקר לספורט1: "משה חוגג אכן ניסה לצרף אותו. ככל הידוע לנו, החוזה שלו מסתיים והוא רוצה לפרוש בישראל. זו לא הפעם הראשונה שחוגג פונה לרפאלוב".

בבלגיה נטען לאחרונה כי רפאלוב שוקל את ההצעה בחיוב ולא סוגר את הדלת בפני חזרה לישראל לאחר עשור בבלגיה, מאז עזב את מכבי חיפה לקלאב ברוז' בקיץ 2011. כזכור, רפאלוב יצא לבלגיה אחרי לאחר שלוש אליפויות עם מכבי חיפה ובבלגיה הוא הוסיף אליפות עם ברוז' ושני גביעים, האחרון עם אנטוורפן בזכותו זכה בתואר שחקן העונה.

ליאור רפאלוב | אנטוורפן, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי