חוגג: "אם רפאלוב יחזור לישראל, אני חושב שהוא יבחר בבית"ר"

ליאור רפאלוב | YORICK JANSENS/BELGA MAG/AFP via Getty Images

בעלי בית"ר ירושלים צוטט בבלגיה: "הצענו לו חוזה לשנתיים וחצי". בתקשורת המקומית טוענים שגם מכבי ת"א ומכבי חיפה בתמונה: "בזמן שליאור מחכה לסימן מאנטוורפן, ההצעות לא מפסיקות לזרום"

(גודל טקסט)

היכן ישחק ליאור רפאלוב בעונה הבאה? זו השאלה שמעסיקה את התקשורת הבלגית. אחרי הפרסום אתמול לפיו בית"ר ירושלים הציעה לו חוזה לשנתיים וחצי, הבלגים ממשיכים לעסוק בהרחבה בעתידו. הבוקר (שלישי) פורסם כי מעבר לקבוצה מהבירה, גם מכבי תל אביב ומכבי חיפה מעוניינות מאוד בקשר בן ה-34, שזכה לאחרונה בתואר שחקן העונה. בשלב זה, הישראלי מתקשה להגיע לסיכום עם אנטוורפן על הארכת חוזהו ורשאי לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות.

בינתיים, משה חוגג צוטט היום בתקשורת הבלגית. "הצענו לליאור חוזה לשנתיים וחצי, אך גם צירופו בתור שחקן חופשי בקיץ אפשרי", אמר בעלי בית"ר, "אנו יודעים שטוב לו בבלגיה, אבל עדיין רוצים לנסות להחתים אותו. כשהוא יחזור לישראל, אני חושב שהוא יבחר בנו". בכתבה טענו ש"רפאלוב טרם קיבל החלטה, אך הוא מעדיף להישאר באנטוורפן. עם זאת, המועדון יצטרך להראות שהוא באמת רוצה לשמור על הקשר ולהציע לו חוזה ליותר מעונה אחת".

"בזמן שליאור מחכה לסימן מאנטוורפן, ההצעות לא מספיקות לזרום", נכתב בכתבה אחרת בבלגיה. מעבר לקבוצות הישראליות, ציינו בכתבה כי שלושה מועדונים בלגים וקבוצות נוספות מארה"ב הביעו עניין בקשר ותהו: "מה התוכנית של אנטוורפן לגבי הכוכב הכי גדול שלה?". בכתבה נטען כי ראשי המועדון הודיעו לאחרונה כי בקרוב יחל מו"מ לגבי הארכת ההתקשרות בין הצדדים, אך בפועל זה עדיין לא קרה ורפאלוב נאלץ להמשיך להמתין להתפתחויות בנוגע לעתידו.

כזכור, רפאלוב עזב את ישראל אי שם ב-2011 ורשם הצלחת מסחררת בבלגיה: הוא זכה באליפות עם ברוז' ובשני גביעים, האחרון עם אנטוורפן בזכותו זכה לאחרונה ב"נעל הזהב". בבלגיה נטען לאחרונה כי רפאלוב שוקל את ההצעה שהוגשה לו על ידי בית"ר ירושלים בחיוב ולא סוגר את הדלת בפני חזרה לישראל לאחר עשור מעבר לים.

ליאור רפאלוב | BRUNO FAHY/BELGA MAG/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי