מלמד: "הכדורגל הסקוטי הרבה יותר מהיר ופיזי מאשר בישראל"

גיא מלמד | סט. ג'ונסטון

אחרי שהבקיע, בישל פעמיים והוביל את סט. ג'ונסטון למהפך אדיר, החלוץ התראיין בסקוטלנד לקראת המשחק נגד ריינג'רס: "מישהו יצטרך לנצח אותם בחוץ העונה"

(גודל טקסט)

אחרי תקופת התאקלמות לא פשוטה, גיא מלמד נכנס לעניינים בסקוטלנד. בסוף השבוע האחרון חזרה סט. ג'ונסטון מפיגור כפול ל-2:3 על קילמרנוק, כשהישראלי הוביל את המהפך עם שער ושני בישולים. מלמד צפוי להמשיך בהרכב הערב (רביעי ב-21:45) במשחק החוץ הקשה מול המוליכה גלאזגו ריינג'רס, שנמצאת בעיצומה של עונה פנטסטית ומתקרבת לאליפות ראשונה מזה עשור.

"ההתחלה הייתה קשה, אבל אני עכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב", סיפר מלמד לתקשורת המקומית. "לקח לי זמן להסתגל לכדורגל הסקוטי והיה קשה להיות רחוק מהבית. הכדורגל הסקוטי הרבה יותר מהיר ופיזי מאשר בישראל. השופטים לא נותנים הרבה עבירות, אבל התרגלתי לזה ואני שמח שהצלחתי לעשות סוויץ' בראש. אני רוצה לשחק כמה שיותר משחקים".

על המשחק נגד ריינג'רס: "מדובר במשחק ענק מול קבוצה מצוינת, אבל אנחנו נמצאים בכושר טוב ונגיע עם ביטחון. הניצחון נגד קילמרנוק היה מתוק ומאוד מיוחד. לחזור מפיגור כפול, זה מעיד על אופי. האמנו שנוכל לנצח גם ב-2:0. הגישה שלנו הייתה חיובית. זה היה מושלם עבור האוהדים שלנו. אני שמח שכבשתי ובישלתי. מערכת היחסים ביני לבין שחקני ההתקפה שלנו מצוינת".

מלמד המשיך: "לצערי לא שיחקתי מול סלטיק בגלאזגו, אבל אני נרגש להתמודד מול קבוצה כמו ריינג'רס באצטדיון הגדול שלה. חבל שלא יהיו אוהדים. צפוי לנו משחק קשה, הם עדיין לא הפסידו העונה באצטדיון הביתי שלהם, אבל מתישהו זה יקרה ומישהו יצטרך לעשות את זה. אנחנו צריכים את הנקודות, אבל הלחץ הוא על ריינג'רס כי הם רוצים לזכות בתואר. בישראל משדרים משחקים של סלטיק והיברניאן כי משחקים בהם ישראלים. אני חושב שיתחילו לשדר גם את סט. ג'ונסטון".

גיא מלמד חוגג שער בכורה בסקוטלנד
גיא מלמד חוגג שער בכורה בסקוטלנד | Ross Parker – SNS Group / Contributor
עוד באותו נושא: גיא מלמד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי