מלמד: "הבמה בסקוטלנד יותר גדולה, החלום הוא מעבר לפרמיירליג"

גיא מלמד | Jeff Holmes/PA Images via Getty Images

חלוצה של סנט ג'ונסטון ל-103FM אחרי המשחק נגד ריינג'רס: "חוויה מרגשת. אצטדיון מדהים וג'רארד עמד הקווים". עתידו: "רוצה להתקדם לליגה גדולה יותר, עשרה שערים בסקוטלנד זה לא כמו בישראל. אין כאן הרבה זרים"

(גודל טקסט)

עונתו הראשונה של גיא מלמד מחוץ לכדורגל הישראלי הגיע אתמול (רביעי) לשיא מסוים, כאשר החלוץ פגש עם קבוצתו סנט ג'ונסטון את רייג'רס, מוליכת הליגה הסקוטית. הישראלי הפסיד 1:0 לקבוצה המאומנת של סטיבן ג'רארד, ובראיון ל-103FM סיפר על החוויה.

האזינו לראיון המלא

"ריינג'רס זה באמת מועדון ענק והאצטדיון שלו הוא ענק. היה באמת מרגש לשם והקצב היה טוב" אמר מלמד בפתח דבריו. "חבל שלא יצאנו עם נקודה אחת לפחות. לא היה קהל לצערי, אבל כל המתחם באמת מדהים וג'רארד עמד על הקווים. היה אירוע מרגש"

לגבי תכניותיו לעתיד סיפר אקס מכבי נתניה: "ברור שאני רואה בעתיד הרחוק להתקדם לליגה יותר גדולה, אבל כרגע אני סופר-מפוקס במטרות של הקבוצה שלי. הכיוון שלי והחלום זה להגיע לצ'מפיונשיפ האנגלית ומשם אולי גם לפרמיירליג".

"אני יודע שיש לי עוד דרך ארוכה מאוד וקשה, אבל אני יודע שיש לי פה במה יותר גדולה ממה שיש לי בישראל. עשרה שערים בסקוטלנד זה לא כמו עשרה בארץ ויש כאן המון העברות בתוך האי הבריטי, אז היה חשוב לי להגיע לכאן ואני בטוח שאם אני יעשה עונה טובה זה יעזור לי להתקדם".

"היה מרגש". מלמד נגד ריינג'רס | Photo by Alan Harvey/SNS Group via Getty Images

ההבדלים בין הכדורגל בישראל לסקולטנד: "המשחק כאן שונה מהליגה הישראלית. זה כדורגל יותר מהיר, יותר פיזי ויותר אגרסיבי. יש הרבה כדורים ארוכים וצריך לשחק מהר עם הכדור. אין באמת זמן. המשחק פה רץ ואין פה VAR. אין הרבה זרים בסקוטלנד כי יש הרבה שחקנים באי הבריטי".

כיצד הוא מסתדר עם השפה: "זה אתגר ענק. הם יודעים כאן שאיתי הם צריכים לדבר לאט יותר מה-100 קמ"ש שהם מדברים. הם גם פחות משתמשים בסלנגים והמבטא הכבד. איתי הם יותר נחמדים ורגועים. זה קשה, אבל האמת שלאט לאט זה גם משהו שאתה יכול להשתפר בו".

כיצד הוא מסתדר לבדו: "לא קל לחיות כאן לבד. אין לי את המשפחה, את החברים ואת החברה. אני מנסה להסתכל על חצי הכוס המלאה – יש לי פה 100% ריכוז בכדורגל. זו שנה מיוחדת שלא תחזור בגלל הקורונה ויש לי פה פוקוס רק בכדורגל. משתדל לקחת את זה מהשנה הזו"

"אין הרבה זרים בסקוטלנד כי יש הרבה שחקנים באי הבריטי" | Alan Harvey/SNS Group via Getty Images

הסגר בסקוטנד: "לגבי הסגר, יש כאן סגר קרוב לחודשיים והשחקים בפרט חייבים להיות מבודדים. אי אפשר לזוז הרבה. יש פה בדיקת קורונה אחת לשבוע. אין הרבה נדבקים בכדורגל ולא הרבה משחקים בוטלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי